Rösta fram månadens bild september 2024
Då var det dags att rösta på vilken bild som ska vara månadens bild på startsidan här på sajten.
Man får bara rösta på en bild och en gång. Skulle fler bilder få samma antal röster så väljer vi ur admin ut en av dom bilderna som fått flest röster som vinner. För att rösta skriv nummer på den bild du vill rösta på i denna tråd! Röstningen avslutas 30 september kl 23:59. Lycka till!
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2024-10-01 02:52 av Carmarino

En myra på ett vinbärsblad

En and
Sista dagen att lägga upp tävlingsbilder.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Då var det dags att rösta.
Nummer 4.
Nummer 10.
nr 11 får min röst
Nr 11 får min röst .
HH 🙂
Nr #1
Nummer 8
#11 får min röst
Bild 8.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Nummer #1.
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Sista dagen att rösta.
Jag har precis ångrat mig att jag kom tillbaka till iFokus! Vilket dilemma man ställs inför innan man knappt blivit varm i kläderna. Hur ska man kunna välja EN bild av alla dessa fina? 😳 Lider av kraftig beslutsångest 😵💫
Tittar och tittar, gång på gång. Har scrollat ner och upp ett antal gånger nu, försöker (motvilligt) rensa bort bilder och nu är jag nere på två, puh eller vad man ska säga, hur ska jag kunna välja bort en av dessa? 😣 Två underbara, men väldigt olika fågelbilder, älskar båda! 😊 Kameras stillsamt vackra bild på Kärrsnäppan och Skeppskatten Dinas mer rörliga och härliga bild på fåglarna vid havet!
🤔
En får man välja..
Nr. 10 Torrevieja
Puh, vilken pärs! 🥴
💖🧡💛💚💙💜
#24: Ja, det är ett riktigt dilemma varje gång det är dags att välja bild att rösta på. Så många fina att välja på. 😊
Glöm inte att rösta. Drygt sju timmar kvar.
Röstningen är stängd.