Mina hundar och deras kompisar
Jag har 4 hundar, 2 Chihuahua och 2 Bearded Collie. Alla hanar.
Jag tänkte ni skulle få träffa mina hundar och deras kompisar i den här tråden. Jag ställer ut mycket. Båda beardisarna ställs ut och även ena vavvan.
Hundar har funnits i mitt liv så länge jag kan minnas. Jag fick min första egna hund när jag var 17 år gammal, han var en korsning mellan Irländsk och Gordon setter.
Numera har jag endast hundar med stamtavla som är reggade i SKK.
Min fina Troll.
I papperen heter han Machop, alla syskonen fick pokemonnamn i papperen.
Troll är 4,5 år och jag fick honom i 50 års present av maken och barnen. Jag mådde väldigt dåligt psykiskt när Troll kom in i mitt liv, så han betyder väldigt mycket för mig, han har en alldeles speciell plats i mitt hjärta.
Chevy ( Old Smuggler's Spectacular Bid)
Chevy är två år gammal. Han ställs ut och han har gått väldigt bra på utställning hittils.
Zimba ( Old Smuggler's I'm the Mighty Quinn)
Zimba är 10 månader och en handfull. Han har ställts ut ett par gånger med gott resultat. Han skall också ställas i fortsättningen.
Milou ( Paw Passion's Kid Power)
Milou är två år gammal och världens mysigaste. Har går inte hjättebra på utställning men han ställs ändå lite då och då, eftersom han tycker det är roligt.
Så fina allihop. 🥰
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Så söta!❤️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Fina hundar du har! 💖
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Tack alla 😊🥰
Blev en promenad runt Sidsjön igår kväll. Med bästa promenadgänget 🥰
#10: De är väldigt lika. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#11: Ja de är otroligt lika 🙂
Milou min lilla Skogsmulle 😉🥰
Bushundar på Fagerviksfältet
Man kan få ganska suspekta bilder på en Beardis när det blåser kraftigt 😝🤣
Bilden knäpptes på utställningen i helgen.
Var i Norge hos min bror i helgen. Och fick träffa hans draghundar 🥰
Zimba klar att äntra ringen 😊
Pojkarna på fjällpromenad
- Redigerat 2026-07-07 10:24 av Draken
Vi gick en av naturstigarna på Storlien när vi rastade hundarna på hemvägen.
#20: Vissa av dem ser nästan ut som vargar. 😊
Ja de gör ju det. Älskar just Alaskan husky. De ser oftast ut som vargar 😊
Det äör jobbigt att vara på utställning tycker Dieva och Milou 😉
#27: Grattis! 🏆⭐