Blandade fågelbilder 2
Startar en ny tråd med blandade fågelbilder, länkar till den tidgare tråden.
Rödbena.
https://minafoton.ifokus.se/discussion/1615171/blandade-fagelbilder
Fina fåglar bägge två.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Vilka fina! 😍
Rödhake är en favorit. Rödbena har jag aldrig sett i verkligheten.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Vilken fin Rödhake.
De måste väl ha ökat i antal under årens lopp? För ca 40 år sedan såg jag aldrig någon Rödhake här som jag bor i v Värmland och nu jag dem dagligen på tomten.
Har byggt en rödhake holk för "några" år sedan, men har ännu inte fått upp den. Är osäker på var jag ska sätta den, har en tujahäck som jag undrar på om det går att få in den i.
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
#4 Sent svar: Kanske de har ökat i antal. Men framför allt är det ju alltfler individer som övervintrar, när vintrarna blir mildare. Då ser man dem ofta vid fågelborden, men oftast ensamma individer. De hävdar revir vintertid också.
Jättefina bilder som alltid. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Fina bilder! ♥️
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Babyfjunen hänger med rätt länge ser det ut som. 😊
Härliga bilder 🙂
#17: Så fint de poserar. 😊
Så otroligt söta. Och vilken underbar bild 😍