Mina foton iFokus

Mina foton

Läst 54 ggr
perk
7

Solros med livskraft.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En solros som blev betydligt högre än man trodde, den är närmare 4 meter.

Om aftonen får den late brått🙂

"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"

Carmarino
1

Vilken jätte! 👍😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

EquusCaty
0

Oj!🙂

Tjena^^

perk
1

Ja fast nu vet jag inte hur det med livskraften, cirka 20 minuter efter att jag gjorde inlägget så blåste den omkull 🤔Men den verkar inte ha gått av utan den är fortfarande rotad i marken, så jag gjorde en bättre fast knytning i lyktstolpen den står vid. Så vi får se hur det går 🙂

Om aftonen får den late brått🙂

"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"

Carmarino
1

Den blir fin mat till fåglarna sedan. Tror de är rätt skyddade från katter där uppe på fyra meters höjd. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Tarotstollan
1

Jättefin!🌻

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!