Rösta fram månadens bild september 2022
Då var det dags att rösta på vilken bild som ska vara på startsidan här på sajten.
Man får bara rösta på en bild och en gång, och skulle fler bilder få samma antal röster så väljer vi ur admin ut en av dom bilderna som fått flest röster som vinner. För att rösta skriv nummer på den bild du vill rösta på i denna tråd!
Den här månaden blir det utsträckt rösttid, eftersom jag inte hinner presentera vinnaren den 1/10. Röstningen avslutas alltså istället den 1 oktober kl 23:59. Lycka till!
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2022-10-02 09:26 av Carmarino
Junkerdalsura. Ett mycket brant stup på vägen när vi åker över Graddis till mina föräldrar i Nord Norge.
Vy över Åresjön.
- Redigerat 2022-09-03 11:49 av Draken
Början till en solnedgång vid stranden Ribersborg i Malmö.

#9: Naaw🥰
Tjena^^

Trädet vilar sig…

Träd tagna med kameran riktat uppåt.
Bilden plus den i #11 togs förresten under min promenad genom spåret vid pettersberg, Västerås i förra veckan. 😉
#11: Även ett träd kan behöva vila! 😄
💖🧡💛💚💙💜
#13: ja, precis.
Nu kom ju inte det med på bilden, men med tanke på hur högt trädet var så var den inte purung precis.
Så då var kanske en liten vila välförtjänt. 😊
#14: Absolut! 👍🏻🙂🌳
💖🧡💛💚💙💜
#17: älskar sådana här fotografier. ♡
#18: kul 😊🌿
#21: åh vad söt!
Tjena^^
Sista dagen att lägga upp dina tävlingsbilder.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Eftersom jag inte kommer att hinna förbereda röstningen förrän framåt lunch imorgon så är tävlingstiden utsträckt till klockan 10.00 måndag förmiddag 26 september.
Har ni några bilder som ni vill ha med i tävlingen så är det dags att lägga upp dem innan dess alltså. Om ni redan har tävlat med två bilder, men vill byta ut någon av dem mot en annan, meddela mig så fixar jag det.
Dags att börja rösta. 👍🙂
Som vanligt väldigt många fina bilder, och jag skulle vilja rösta på fler än en. 😊
Men det går ju inte, så efter mycket övervägande får det bli #21 som får min röst.
Röstar på #26
Det var svårt, men efter moget övervägande så landar min röst på #26
- Redigerat 2022-09-26 12:57 av Draken
#9: går min röst till
Tjena^^
Min röst är #21 .
Bild 21.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
25 är min röst!
21 får min röst
Nummer #7
Nummer # 21.
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Svårt val men blir dammägarnas mardröm: Nr 22
9
Påminner om att röstningstiden är förlängd den här månaden. Ni har till imorgon kväll kl. 23.59 på er att rösta.
Nr: 25
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
Glöm inte att rösta, ni som inte har gjort det. 😊
Nu är röstningstråden stängd.