Rösta fram månadens bild augusti 2022
Då var det dags att rösta på vilken bild som ska vara på startsidan här på sajten.
Man får bara rösta på en bild och en gång, och skulle fler bilder få samma antal röster så väljer vi ur admin ut en av dom bilderna som fått flest röster som vinner. För att rösta skriv nummer på den bild du vill rösta på i denna tråd! Röstningen avslutas 31 augusti kl 23:59. Lycka till!
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2022-09-01 11:19 av Carmarino
Nu har ni drygt 17 timmar på er att tävla.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#15: Det var i sista stund. Egentligen slutade tävlingen vid midnatt, men eftersom jag inte hunnit ändra till röstningstråd så godkänner jag dina foton. 😊
Nu är det dags att rösta!
Nummer 12 får min röst.
Nr. 6 får min röst. Den var lite annorlunda, ser lite "spökig" ut!👻 Det gör dock lite ont att sortera bort andra bilder som jag också gillar mycket! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2022-08-26 11:46 av Sabah
#20: Ja, det är alltid samma vånda att behöva sortera bort en massa bilder man skulle vilja rösta på. 🙂
#17:
Tack så jättemycket!! 😊🥰
HH 🙂
Nr 12 får min röst ,
HH 🙂
Jag röstar #9 😁 för alla får väl rösta.
#24: Jadå, alla får rösta, ju fler ju bättre!🙂
💖🧡💛💚💙💜
#24: Absolut. Man behöver inte ens vara medlem för att få rösta. Säger som Sabah "ju fler desto bättre". 😊
Glöm inte att rösta på din favorit. 😊
#16.
Himla svårt denna gång!
#9 får min röst
Nummer #9.
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Nr 6 får min röst
Min röst går till #16
Tjena^^
#28:
Tack så mycket!!
HH 🙂
Nummer #9
Idag är egentligen sista dagen att rösta, men eftersom jag inte kommer att hinna sammanställa resultatet för framåt lunch imorgon så stänger vi röstningen kl. 09.00 den 1 september istället. Så har du inte röstat än, gör det nu.
Nummer 9
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
Nr 2.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Nr 5
- Redigerat 2022-09-01 08:43 av TccT
Röstningen är nu stängd.