foton - som riktiga foton
Nu har jag fått hem 5 bilder jag valde att framkalla hos crimson.se och vilken känsla det var att packa upp dem och lägga dem på köksbordet - har jag fixat detta? wowkänslan är bred, minst sagt. Och nu ser jag fram mot att få hänga ut dem i Lysekil. 😃
Och om ingen vill köpa så blir jag riktigt glad ändå, för jag vill nog ha dem på mina väggar.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Wow, vilka bilder!😍
// Harley
Wow, säger jag med. Speciellt rosen är fantastisk. 🙂
Vilka fina bilder.
Jättefina bilder Mooniq! 😊 Härlig bild på ugglan VSK! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Försvann massor av text av nån märklig anledning (va inte menat att kapa tråden).
Tack.
Härliga bilder 👍
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
Fina bilder
Fina! Jag gillar särskilt fotot med vägen och träden, man riktigt dras in i fotot.
Jättefina bilder Mooniq! Lycka till på utställningen! 👍
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Vackert!
Tack för pepp allesammans - jag provade ett kort i ram i går kväll. Gillar inte alls passpartouten som ska vara runt om - tar bort hela känslan tycker jag. så jag får kolla om jag kan ställa ut utan den vita pappersramen.
#13 När blir utställningen och var i Lysekil? Om jag nu skulle ha vägarna förbi. 🙂
korten ska lämnas in 9 feb och jag har en kompis som ordnar med upphänget. sen vet jag inte slutdatum - men gissar att de hänger under feb månad.
#15 Var i Lysekil blir det?
#16 - ska kolla adress. tror Kungsgatan 41 men kan vara felinformerad - så jag kollar och återkommer lite senare om den.😃 *virrpannan har talat*
👍
#18 Tant Grön - fotona hängs upp i gallerian, Kungstorget 1, Lysekil. visas den lördag 16 feb. har inte klart för mig om det finns fler öppettider, ska kolla det oxå.
Grattis och lycka till Mooniq ! 🙂
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Grattis!
Superkul och grattis 👍
Kul! Grattis! 😊
💖🧡💛💚💙💜
vilken rolig dag jag har haft! Det kom massor av folk för att se utställningen och jag fick prata med andra klubbmedlemmar, fick lite bra tips om gyllene snittet och indragen/nerdragen diagonal. Fick även lite beröm från en del av dem som kom för att titta under dagen. Jättekul och spännande. Så jag ska nog ställa ut 3-4 kort nästa gång oxå, då är det svartvitt och passpartout och svart ram - väldigt tydliga regler där.. så man får väl foga sig i ledet. 😃 Så nu blir det att leta objekt som kan göra sig i s/v.
Så kul att höra din dag varit bra 👍
1/3-delsregeln funkar typ jämt 🙂
Håller tummarna inför nästa utställning 👍👍
#25 Kul att höra det.
#25 Så roligt att det har gått så bra för dig. 👍
Lycka till med nästa uppdrag!
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
#25 Säger som de andra; så roligt att det gick så bra för dig, och lycka till med nästa utställning. 👍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jätteroligt! Lycka till med nästa projekt! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Dansar en liten jigg bland flyttkartongerna. Idag har jag sålt min första bild. Närbild på gren/droppe. Löjligt glad faktiskt.. 😃
Grattis. 🥳
Stort grattis 👍
Vad roligt! Grattis 🎊
💖🧡💛💚💙💜
Grattis! 🙂
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Grattis! 👍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ