En sann livsnjutare.
Så otroligt fin katt 🐱
Tack så mycket VSK! 🙂
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Så fina gulliga bilder!👍
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#6 Tack så mycket!
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Så fin Dina är.
Helt underbar katt, ljuvliga färger och skön stil. ❤️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Tack så mycket Jimmy och Mooniq! 🙂
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Hon ser ut att ligga och drömma om sommarens segelturer. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#11 Det är nog precis vad hon gör Carmarino. 🙂
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Det är nog inga katter som lider av höjdskräck. Vi hade en katt en gång som hade krånglat sig ut på taket i huset vi bodde då. Det var ett trevåningshus och takhöjden i varje våning var knappt fyra meter, så hon satt nog runt 10-12 meter upp i luften - i en stupränna. 😮
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#16 Fy så högt! Vilken tur att det gick bra. Dina är alltid högt uppe medans min systers katter aldrig är det.
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Katter älskar höga höjder.
#18 Det gäller ju att ha koll på allt. 😃
🤗 Elisabeth och Amira 🐈