Synsam eller Specsavers?
Är du säker på att det inte är en uggla? 😉
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Träuggla. 😃
Norwegian blue! (ca 0:30 i filmen)😃
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Är nog inte bara jag som är behov av cykel tror jag 🤦♂️😃
För att vi ändå är ute och cyklar menar du? 😉
Njaee…. Cykel = glasögon 🙂
#6 Har aldrig hört det uttrycket om glasögon. Är nog lokalt över den del av Sverige som ligger norr om Skåne. 🙂
Det mesta ligger nog norr om Skåne tror jag 😛
Ja, det vet du väl; "Sverige består av Skåne och norr därom liggande fäbodar". 😉
😂
😂
Kolla vad de har för erbjudanden. På våren brukar man kunna få slipade solglasögon helt eller delvis på köpet hos en del kedjor t.ex. Eller sin ålder i rabatt, två par för ett osv.
Ja alla procent rabatt är ju bättre än inget så klart. Men det börjar bli dags på riktigt att uppsöka optiker. Glaskroppen i ögat är inte som det varit.
#14 Du får nog inte så mycket rabatt. Så gammal är du ju inte. 🙂
Ja, jag fick ge upp när jag inte såg träden för all skog . Det vart mest brungrått liksom ;)
Lätt att missta sig!
Bjäbb bjäbb bjäbb 😛
16
Håller med. Visst är det drygt 🤔😃
Ja, iaf på långt håll samt visst motljus så. Trodde helt ärligt att det var en uggla som satt på marken. Men jag är inte värst. Pratade med en fågelskådare/fotografi igår som hade setat och bevakat en pinne i ett träd (långt håll) i flera timmar innan han insåg att det inte var nån uggla 🙂
VSK ser ugglor snart överallt. 😃
Jag börjar t.o.m tro att jag snart är en (uggla) 🙂
#20 Du får välja "Helge-bågar" på glasögonen. 😃
😂