Mina foton iFokus

Mina foton

Etikett: övrigt
Läst 1007 ggr
[VSK]
3

Hmm här var det visst trångbott

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade åkt ett par mil för att sitta på den där parkbänken och fota lite 🙂

Carmarino
1

Så här på håll ser det nästan ut som om det sitter en uggla av något slag på stativet framför bänken. 😃

Det fanns ju en plats ledig på bänken, så du kunde väl ha knyckt den innan någon annan hann sätta sig där. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

kim1980
1

Jösses vad folk det var trångt . Men skogen finns stubbar bärg mm fantasin är fattig i bland el inspiration låter bättre. . Vatten är galet vackert till talar mig !

[Jimmy.L]
0

Överbefolkat. 🙂

kamera0710
0

Ja, kan bli trångt vid bra skådarställen!

[VSK]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu tillhör ju jag den envise så några bilder fick jag allt med mig hem, men man skulle ha behövt minst 1000 mm brännvidd till.

Jag bolmar gärna när jag sitter på en parkbänk ☝️😃

-

Den här pippin är fotad med ekvivalent brännvidd 1200 mm jämte 35 mm kamera (FF).

Carmarino
1

#5 Hade du börjat bolma så hade säkert alla andra flytt därifrån, och då hade du fått bänken för dig själv. 😃

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[VSK]
1

Jo, de andra hade nog inte sett nånting alls då pga all rök 😃

kamera0710
1

#7 Lägga ut rökridåer brukar det kallas!!😉

[VSK]
1

🚬😃

Nä, men förra gången jag var där och fotade så vad jag faktiskt helt ensam där. Satt på den där ljugarbänken och spanade med kameran i högsta hugg.

Men å andra sidan så var det kallt och blåste halv storm då 😎

[Jimmy.L]
1

En brakare så blir det folktomt. 😞

[VSK]
1

😮😃

Carmarino
3

#10 I kombination med röken så blir det nästan nostalgi för mig. Min far brukade röka pipa (och lösa korsord) på toaletten. 😂

[VSK]
0

😂

[Jimmy.L]
0

😃

[VSK]
0

Nästan som Al Bundy mao. Fast han bolmade ju inte på muggen.

Carmarino
1

Nej det är väl skillnaden då.

Av någon anledning tänker jag alltid på toaletter när jag känner doften av Greve Hamiltons blandning. 😃

[VSK]
0

😃