Skall säger man inte till en kat
😃
Tror kanske jag får döpa Wilda till Morran ☝️
😃
Haha 😃
#2 Eller så får du helt enkelt lära henne "Skall" på kommando!☝️
Njae njae njae, våra katter gör bara ifrån sig pip och gnäll när de tycker de skall få serverad mat. Alltså en si så där alldeles för många ggr per dag.
Fast det så klart. Ibland så är de inte vänner, speciellt vissa nätter då och då. Kanske våra katter inte är katter utan vargar som påverkas av fullmånen 🤔
😂
#5 Duktiga kissekatter om nätterna. 😃
Nu måste jag nog säga njae igen tror jag 🙂
Ser lite aggressiv ut!
#0 Wilda ser ju riktigt vild ut. 😃Enda gången mina katter morrar är om de har fått någon riktigt god mat, och någon försöker ta den ifrån dem.
Apropå Wilda och namnbyte; funderar ibland allvarligt på att byta namn på min Sanna till Hilda, för ibland är hon en riktig "Vilda Hilda". 😃Hon far runt i lägenheten så mattorna flyttar sig flera meter ibland.
Fast hon är ju sex år gammal nu, så det är nog inte lönt att döpa om henne. Hon hade rätt många namn när jag fick henne. Hade nämligen fått veta att det var en hankatt. Hade mina tvivel, och när jag skulle kastrera "honom" så fick jag bekräftat vad jag trodde - det var en hona. "Han" hette då Sigge, och det passade så bra, så det var svårt att hitta något passande hon-namn till henne. Testade lite olika innan det blev Sanna, men kanske hon egentligen är en Hilda ändå? 😉
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Ser lite oinspirerad ut. Får släppa ut några möss hemma hos VSK.
😃
#8 Javisst! Bilden kan "bedra", det var det jag menade😃!
#5 😃 De kanske är av den nya kattrasen Lykoi?
http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/777958-har-ar-katten-som-ser-ut-som-en-varulv
Ha Ha HA 😃
Jag får väl klä ut mig till en mus då.. Tack för den här tiden då 😮😭
Ojdå, hon ser inte så glad ut 😮
Tur att det bara är en gäspning
U R us
Dessa katter sover ju nästan jämt när frugan inte är hemma ha ha ha
#16 Är du en mus får du passa dig när de vaknar!
Japp så är det nog =)
Det var mig en stor mus. 😃
#19 Ny musras? 😃
Grönvit mus. 😃
😂👍
Vilken fin katt🙂
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
Tack 🙂
Wilda är fin även när hon ska gäspa. 🙂
Tack snigeln 🙂