Bilder med ordvitsar
Tänkte vi kunde göra en tråd med bilder som är lite typ så där "Göteborgordvitsigt" Gör en passande och rolig text i form av ordvits till din bild.
Lägger in ett exempel här, så förstår ni vad jag menar….med en varning för billig humor!😃
Tunnelseende
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
😃
😃 Detta kan bli en kul tråd.
Japp, men jag har inga bilder att kontra med.
😃👍
Jag la in ett foto i går "stenrik" men det är borta idag 🤔
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Finns inget borttaget alls i denna tråden.
#8 Det här är så skumt. Jag såg bilden i inlägget. Den låg efter ditt inlägg #4.
Det blev något underligt då jag laddade upp bilden. Jag fick upp en ruta som jag aldrig sett förut där jag kunde välja vänster, centrerat eller högerställd. Åh något nytt tänkte jag.
Jag valde högerställd och kollade sen på inlägget men det såg inte snyggt ut. Gick in igen via hantering och ändrade till vänsterställd.
Det spökar 😮
Sorgen är kärlekens pris
Nu kom den rutan upp igen där man kan välja höger, vänster eller centrering. Är det nytt ?
Sorgen är kärlekens pris
Hur menar du nu?
#11 Använder du figuren bredvid smilisen får de olika alternativen och det fungerar inte jämt. Däremot klickar du i rutan "Bifogad bild/fil får du inte så
#14 Aha det är så. Jag brukar använda infoga bild/fil men kan ha använt den vid smiley för så ser det ut på ett annat forum där jag är ofta.
Skön att det fick en förklaring. Då är jag inte helt snurrig 🙂
Ta gärna bort de här inläggen - mitt virrande förstör ju tråden.😉
Sorgen är kärlekens pris
#10 Hahaha😃
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Stenrika är de som bor på Gotland 🙂
#1 I Södertälje kommun finns en biodlare/honungsproducent som heter Bihålans Biprodukter.😃 Inte ett aptitretande namn om någon frågar mig.
😂