Rösta fram månadens bild
Då var det dags att rösta vilken bild som ska vara på startsidan här på sajten under augusti månad. Man får bara rösta på en bild och en gång, och skulle fler bilder få samma antal röster så väljer vi ur admin ut en av dom bilderna som fått flest röster som vinner. För att rösta skriv nummer på den bild du vill rösta på i denna tråd! Röstningen avslutas på söndag 30 augusti kl 20:00.
Indalsälven sett från Bispgården
En tass så jag inte missar de fina bilderna!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Riktigt tjusiga bilder ni bjuder på 👍
Ser ut som Dina och jag har ganska lika stuk faktiskt 😃
#17 Fågeldansen? 😅
💖🧡💛💚💙💜
Då var det dags att rösta vilken bild som ska vara på startsidan här på sajten. Man får bara rösta på en bild och en gång, och skulle fler bilder få samma antal röster så väljer vi ur admin ut en av dom bilderna som fått flest röster som vinner. För att rösta skriv nummer på den bild du vill rösta på i denna tråd! Röstningen avslutas på söndag 30 augusti kl 20:00.
Av alla fantastiskt fina bilder röstar jag på den som fick mig att le och önska att jag var lika vig! Nr. 17
💖🧡💛💚💙💜
Oj vad svårt det var den här gången. 🤔
Efter mycket vånda så får det bli nr 19, hussvaleungarna.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Nummer #4
Nu mer 5
Nr 11.
Många fina bilder är det 🤔
Men Nr 1 får min röst
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
Bild 13. Flatskär.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Nr 5, Indalsälven.
Jag lägger ner min röst, men vill gratulera alla till de fina bidragen - fantastisk hög klass den här gången!
Den här sortens tävlingar ger mig grått hår för jag tycker det är så sjukt svårt att bara välja ut nåns bild bara så där. Jag har tryckt gilla på allas bilder, så hur skall jag då kunna välja en (1) bild 😭
Måste ju säga att bild nr 5 va riktigt fin fin. Nr 5 får min röst.
Nr 17
nr 10 får min röst
Nummer 4.
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Nummer 10 kvällsljus - härlig känsla i det kortet.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Nr 1
Bild nr: 5
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
#0 🤔🤔🤦♂️😮 Januari månad???????
Då var det dags att rösta vilken bild som ska vara på startsidan här på sajten under januari månad.
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
#37 😁🥺😁
nummer 5