Gott o Blandat från EquusCaty
Har också haft några "lådkatter". Varför ligga i den dyra kattbädden matte har köpt när man kan tränga ner sig i en låda. 😺
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#1: hon började också bita till en grop för huvudet på lådan.
Lusy: Varför säljer dom inte lådor med huvudgropar? 🧐
Tjena^^
#1: Kattbäddar är överskattat vet du väl 😜🤣
Det är mycket roligare att ligga i en låda eller håla som man har "byggt" själv 🙈😁
#3: Sant. Haha
Tjena^^
#3: Ja, om det är något jag har lärt mig under alla mina år med katter så är det att inte köpa några dyra kattbäddar, för katterna brukar oftast sova någon annanstans. 😁
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#5: Kattungar är oemotståndliga. 😻
#6: Hundar är likadana. 🙈🤣
#8: Ja, de flesta djur gör som de själv vill, och det är oftast inte det vi tror. Såg en gång en väldigt träffande skämtteckning på två katter som stod vid en väldigt avancerad klöspelare. Den ena katten sa ungefär så här till den andra: "den här var väldigt dyr så den får vi absolut inte röra". 😸
#9: 🤣
Vi har några stycken jättefina hundbäddar som är både dyra och sköna. Men nejdå. varför skall man använda dem när matte sitter i soffan.
Sen att matte försöker jobba , det hör inte hit 🥴🙈

#10: Djuren brukar vara väldigt hjälpsamma när det gäller att få oss att jobba mindre och mysa mer. 😊
#11: Ja eller hur 😁
Håller med er
Tjena^^
Snyggt 😍