Gott o blandat från Pilspets.
Jag älskar att ta bilder så tänkte visa upp dom i denna tråd.
- Redigerat 2022-07-06 10:27 av Pilspets
#1:
Sån söta hamstrarna är . Sedan är det en katt med eller hur?
Är det inte mycket jobb med hamstrarna , byta spån eller vad har du i åt dem i deras bo , bur? Har man tidningar oxå eller??
HH 🙂
#3: Japp,nu 4 hamstrar o katten Elsa.
Det är mer jobb än man tror. Det är spån,toapapper,hö,hus,leksaker,tuggleksaker o mycket mer.
Sen har jag en art som har väldigt mycket diabetes.
Pilspets blev bara 4 månader innan diabetes tog honom.❤
Sen fick Sylvester massor av problem. Det blev veterinär 3 gånger. Sista blev avlivning.
Han hade glaucom,ont i kroppen,bruten tand,ont i tass o massor mer.
Han blev bara 10 månader.
- Redigerat 2022-07-06 10:58 av Pilspets
#4:
Ojojoj, , låter inte alls kul .
Men är katten Elsa frisk då?
Mina kissemissar har inte varit sjuka på 14 år , Okej , Tjatte ramlade ner från fönstret och landade i buskarna så han blev lite omtöcknad men annars va det inga fel på honom.
Dem mår gott och njuter av tillvaron.
Andra bilden ligger Knatte helt utslagen , varmt och jobbigt!
Annars sover dem och myser ihop. Knatte o Tjatte fyllde 14 år den 1 Juli .
HH 🙂
- Redigerat 2022-07-06 11:08 av Soligajag1
#6: Elsa har aldrig varit sjuk på sina nästan 7 år.
Dina katter är så fina!😍
Söta djur du har. 😍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#8: Dom tackar!
Det var det.💙
Roligt med lite konst. 👍😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#17: Absolut!
Fina bilder 😄❤
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
#19: Tack!
#7:
Tackar!!!
Okej , så skönt för dig!
Ja , vad skulle man göra utan sina älskade kissar .
HH 🙂
#21: Vilken liten sötnos.
#23: Visst är hon!🥰
#25: Jättefina bilder! 😊
💖🧡💛💚💙💜
#26: Tackar!
#25:
Verkligen fina bilder !!!
Va roligt för dig att du kan fotografera nu.
HH 🙂
#28: Tack!
#25: Roligt att du fått en kamera. Kommer ihåg känslan när jag fick min första. Ville fotografera allt jag såg. 😊
Jättefina bilder 🙂
Tack!

Trevliga bilder, men har du inget redigeringsprogram i mobilen så att du kan ta bort de svarta partierna från skärmdumparna?
#36: Jag har nog 5 men är lite lat.
#37: Kan du inte istället ladda upp fotona istället för skärmdumpar? Då sparar du ju ett extra moment. 🙂
#38: Mmm,men bilderna ligger lååångt bak.😁
#39: Om du ändå måste leta upp dem för att ta skärmdumpar kan du väl istället kopiera dem till en temp-mapp som ligger bättre till i listan? 🙂

Blandat