På "lördagsutflykt" med min mamma.
Detsamma till dig! Fina bilder på både växter och djur!
Underbara blommor, fina alpackor! 🌺🙂
#10 & 11 Tack så mycket Codonopsis och eskils! 🙂
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Härliga bilder man får sommarlängtan.
#13 Visst får man det. Det gäller att behärska sig så att man inte köper för mycket. Det är så härligt med alla underbara färger. 🌺
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
#14 Ingen risk, hos mig dör dom bara av törst eller för mycket vatten. 😃
#15 Det är tyvärr lite samma här. Gäller att hitta tåliga växter. 😉
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Fina bilder. Det ser riktigt vårligt ut med alla blommorna. Kan tänka mig att din mamma tyckte det var en trevlig tur.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Tack så mycket! 🌺_ Hon uppskattade det jättemycket. Efteråt så åkte vi till min syster och åt lunch på hennes jobb. Hon jobbar i ett storkök på ett äldreboende. Där kan vem som helst komma och äta i matsalen. _
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Det låter som ni hade en härlig dag tillsammans. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#19 Ja, det hade vi. ❤️
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Så många trevliga bilder 👍
Tack så mycket VSK!
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Härliga bilder. Snart vår - bästa tiden på året. Alpackorna är så söta 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Vilken härlig dag ni måste ha haft😊 Växter och djur berikar själen! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Underbara blombilder och så otroligt söta alpackor 😍
#23 Tack så mycket! Visst är det härligt att det går mot våren. ☀️_ #24 Vi hade en härlig dag. Växter och djur är verkligen bra för själen. Ibland så behövs det inte så mycket. #25 Tack så mycket!_
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Härligt!
#27 Visst är det härligt.
🤗 Elisabeth och Amira 🐈