En vovve jag gosar med
Söt vovve.
Oj, ja detta var ju nåt helt annat än den "vovven" Leffe visade 🙂
Den här är lite mer tam, men busig och vild så att det räcker 😍 😃
/Désirée
😃👍
Otroligt fin hund du har.
Tack, han är en härlig liten krabat, med rätt mycket urhundsbeteende bl a så är han tillbakadragen mot främlingar men har en god jakt /kamplust. Jag hade ju den större släktingen akita tidigare, vi fick tretton år tillsammans. Här är en bild, som en kär väninna gjorde åt mig, efter att akitan hade dött.
/Désirée
En riktigt fin hund detta.
Synd att ni inte fick mer år tillsammans.
Tyvärr blir ju våra hundar oftast inte så mycket äldre.
/Désirée
Oki 😕
Fina bilder på en fin vovve
Fin hund och fina bilder 🙂
Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell.
"Big Journeys Begin With Small Steps"
Jättefina, både Shiban och Akitan.😍
Jag träffade en Shiba tös idag som var 7 månader!🙂
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Åh vad fin han är Desk!!❤️ Så du hade en Akita innan…
Är din nuvarande pojk också från Novéns?
Min Shibakille är 8 år nu. Glad jämt men vansinnig när vi ska klippa klor…sen när vi är klara är han ännu gladare…😃tog han som omplacering när han var 2 år då det hade blivit så fel, då han högg när han skulle hanteras. Det har vi fått bort helt, utom vid kloklipp då är det munkorg som gäller, stackarn.🙂
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Marr, ja visst är Zaki också från Novéns. Min dröm redan när jag köpte Bishou, var att ha en akita och en shiba, men det blev inte så då. Får se om det blir så nu 🙂 Det där med kloklippning och shiba är ett känt problem 🤐 Felskötta akitor och shibor är inte alls roligt. De har ett lite speciellt temperament, som man som ägare /livskamrat måste kunna hantera. Som sagt det är en hel del urhundsbeteende i dem. Gott att du tog hand om din pojk och att du har fått ordning på honom 🙂
/Désirée