Annons:
Etikettdäggdjur
Läst 1240 ggr
[VSK]
11/21/16, 1:03 PM

Sitt snällt nu så jag kan få fota dig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snäll misse, sitt still så farbror får fota dig. Alldeles snart klar med skärpan och allt annat, stilla, såja..

Annons:
[VSK]
11/21/16, 1:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ja men för bövelen du kan ju inte börja gäspa när jag ska trycka av….

[VSK]
11/21/16, 1:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Opzzzzzzz…

[Rhonda]
11/21/16, 1:09 PM
#3

#1 Det kan jag visst! hahaha

[VSK]
11/21/16, 1:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#3

Klart hon kan 😃

-

Slutresultatet blev den här bilden.

Carmarino
11/21/16, 1:25 PM
#5

Det är inte något fel på de andra bilderna heller. Hon visar ju bara vad hon tycker. 😃

Min mor hade för övrigt en katt som avskydde att bli fotograferad. Så fort man tog fram kameran och tittade i sökaren så började hon jama ynkligt. Det roliga var att hon inte riktigt visste hur en kamera såg ut. Så det gick lika bra att hålla upp något annat, som inte ens liknade en kamera, framför ögonen så började hon jama. Har för mig att vi testade med en stor prydnadskalebass en gång, och hon pep lika ynkligt då.🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
11/21/16, 1:27 PM
#6

Underbara bilder. 👍

Annons:
[VSK]
11/21/16, 1:29 PM
#7

#5

Ha Ha.. -den katten visste minsann vad den ville 😃

Tack Jimmy.L 🙂

Carmarino
11/21/16, 1:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Det här fotot är taget medan hon blundade, så då såg hon inte kameran. 😃
(Inget bra foto - tagit med en analog kamera och inscannat - men det var det enda jag hade tillgängligt för tillfället.)


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[VSK]
11/21/16, 1:46 PM
#9

#8

Skön stil 👍

[Jimmy.L]
11/21/16, 1:55 PM
#10

#8 Fin kisse.

Carmarino
11/21/16, 1:59 PM
#11

#9 och #10 Ja hon var en fin kisse, och precis nu kom jag på att det var fel kisse jag visade på bild. 😂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

kamera0710
11/21/16, 2:02 PM
#12

👍

[VSK]
11/21/16, 2:10 PM
#13

#11

Ha Ha Ha 😃

Har du redan börjat med julglöggen 🙂

Annons:
perk
11/21/16, 2:51 PM
#14

Vilken fin katt 🙂

Om aftonen får den late brått🙂

Gi ma en jordglob men helst en mä bare Värmland på

Carmarino
11/21/16, 3:01 PM
#15

#13 Nä, jag dricker inte sån't. Det är för sötsliskigt, och så gillar jag inte alkohol. Det måste ha varit en helt vanlig "allmän förvirring". 🙂

Har försökt hitta foton på henne, men det verkar inte som om jag har scannat in några. (Det är rätt länge sedan hon levde.) Sedan fastnade hon ju inte på så många heller. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[VSK]
11/21/16, 3:08 PM
#16

#15

Hoppas du hittar bilderna utifall de är inskannade, eller så kanske du kan skanna in de vid nåt bra tillfälle.

Carmarino
11/21/16, 5:08 PM
#17

#15 Jag vet att det ska finnas något foto på henne någonstans, men inte var. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[VSK]
11/21/16, 5:13 PM
#18

#17

En dag så finner du de 🙂

Carmarino
11/21/16, 5:14 PM
#19

#18 Ja, jag har en liten aning om var det kan finnas, men att få fram det innebär att flytta en massa "bråte" först, så det får bli till helgen. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[VSK]
11/21/16, 5:33 PM
#20

👍

Annons:
Marr
11/22/16, 9:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Urbra bilder Vsk!😍

#8 Hehehe Carmarino en så skön stil…😃

Jag får stå 5-10 meter bort & zooma in mina kissar….annars så kommer dom rusande som så här.🤓 Men ni har nog sett den här på misslyckade…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Carmarino
11/22/16, 1:02 PM
#22

#21 Ja, den stilen var rätt vanlig hos både henne och hennes syskon. Har tyvärr bara dem i väldigt dålig upplösning just nu, men när jag ändå letar efter bilderna på "rätt katt" så ska se om jag hittar originalfotona även på de andra, så jag kan scanna dem.🙂

Den varianten av närbilder på kattnosar har jag också fått några gånger. Har också haft katter som är otroligt intresserade av kameran. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Marr
11/22/16, 1:59 PM
#23

Carmarino, har inte många bilder alls på mina inte som går att visa i alla fall, men gjort det ändå…😃

Gött vi har Vsk & alla andra duktiga fotografer här…👍

Underbara katterna! Är detta Wilda eller?🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

DesK
11/22/16, 7:15 PM
#24

Så underbara bilder på en mycket vacker katt 😍

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[VSK]
11/22/16, 7:22 PM
#25

Tack.

Wilma hälsar att hon blev mkt glad 🙂

Carmarino
11/27/16, 4:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

#20 Nu har jag hittat fotona. Tyvärr är inte kvaliteten den bästa, men så här såg hon ut när hon var rätt ung. Det var när hon var äldre som hon blev rädd för kameran.

(Klicka på rutan för att se fotot.)


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
11/27/16, 4:24 PM
#27

Har hittat även de andra fotona, på konstiga sittställningar för katterna, men så länge bildproblemet inte är löst är det ingen idé att lägga in dem. Gör eventuellt en egen tråd om dem, för det var rätt många foton. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
[Jimmy.L]
11/27/16, 5:13 PM
#28

#26 Söt.

Carmarino
11/27/16, 6:30 PM
#29

#28 Tack. Ja, hon var väldigt söt.

Hittade henne under golvet i den lokal jag jobbade i för många år sedan. Det fanns gott om katter där och hon hade lyckats trilla ner i en brunn under byggnaden. Hon var bara 5-6 veckor gammal då, och hon hade lyckats ta sig upp på en jättesmal kant. Där satt hon och skrek hjärtskärande.

Det tog ett tag att lokalisera varifrån ljudet kom, men till slut hittade vi rummet. Vi fick lyfta upp heltäckningsmattan och öppna luckan ner till brunnen. Sedan sänktes en stege ner och jag fick klättra ner och hämta upp henne. (Ingen annan vågade.)

Min mor råkade ha semester då, och lovade att ta hand om katten tills hon hittade ett hem till henne. Det gjorde hon så småningom, och det visade sig att det blev min mors eget hem. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: