Ny badad......
Rödhaken badade och jag han få fram kameran. Har en kamera som känner igen och sätter skärpan på djur, och på sista bilden jag tog satte den skärpan på fel fågel. Och sekunden senare var rödhaken borta🤣
Det måste ha blivit en ökning av rödhake, för den såg jag aldrig här ”tidigare”.
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
Tycker skärpan på sista bilden är rätt bra. Däremot är rödhaken lite suddigare på mittenbilden ser det ut som. Där ser han rätt förorättad ut över att ha blivit fotograferad i badet. 😉
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#0: Ja, att kameran känner igen objekten själv är guld värt när man måste vara snabb. Förutsatt att den inte hittar sina egna motiv. :')
Ja det är andra bilden som var min sista, klarade inta att sortera rätt när jag lade in dem här.
Ja det är fantastiskt bra när man kan med det, men det är så mycket inställningar så jag missar nog en del ändå. Sedan är jag så darrhänt så det blir många oskarpa på av det, även om jag tycker jag har kort slutartid 🙂
#4: Ja, jag verkar ha samma problem just nu. Någon inställning är fel och det blir inte nog snabb SS, men jag har inte hittat vad jag ändrat senast jag experimenterade för macro…
#3: Det går inte att sortera dem rätt på något annat sätt än att lägga upp fotona ett och ett i den ordning man vill ha dem. Åtminstone har inte jag hittat hur man i så fall gör.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#6: Nej, man måste ladda upp en i taget då, eftersom annars hamnar bilderna som laddar upp sig snabbare först.