Zefirkas bilder
Hej!
Jag gillar verkligen att fotografera, har dock ingen bra kamera.
Dessutom vill jag göra något med alla bilder, inte bara så att de ligger och skräpar i mobilen.
Så när jag upptäckte denna sajten blev jag jätteglad, äntligen kan jag göra något med alla mina bilder!
Här tänker jag lägga ut foton och bilder jag tagit, hoppas ni kommer gilla dem!
Välkommen hit. Roligt att du vill visa dina bilder.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#3: tack så mycket!
#5: Vad är ett kapplastavstorn?
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Ett torn gjort av kapplastavar!
#9: Så söta.
Tack!
Välkommen hit 🙂
Jättefina bilder 🙂
#12: tack!
Inte idag då, men hittade bilderna. Valde ut några och la ut dem här.
#14: jättefina bilder 😍
#16: tackar tackar!
#14: Roligt med lite annorlunda perspektiv.
Fina bilder👍
Det är fantastiskt kul att det fotas så mycket nu för tiden tack vare mobilen, när jag som nu är en gammal gubbe var liten hade vi ingen kamera i familjen. Så jag har inte många bilder från att jag var liten, minns att min morbror ägde en kamera. Nu har i stort sett varje människa möjlighet att ta bilder.
Det är bara att hoppas på att det digitala kan bevaras för framtiden, så de kan se alla vackra bilder🤔
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
Ja
Så fina (både fiskarna och kakorna). 🙂
#26: tack!

Lite kulor:

Akvarieväxt:

En kissemisse som jag träffade på när jag sålde majblommor

Lite blommor i en burk:

Fiskar
Tyvärr är de alla döda förutom malen ☹️😥
#39: Tråkigt, men det är väl inte alla fiskar som blir så långlivade?
#40: nej, men dog av förgiftat vatten.
Av höga nitrithalter
#41: Så synd. 😢
Men mina guldfiskar däremot, de är 7 och ett halvt år gamla!
Och malen som bor med guldfiskarna idag är 10 år gammal!

- Redigerat 2023-04-23 08:42 av [Zefirka]

Malen
#45: Min favorit. 😊

Också en mal, men har inga taggar. Och den har inte satt sig på glasväggar, utan letar efter något i gruset
- Redigerat 2023-04-23 08:50 av [Zefirka]
#48: Jättesöt. 😍
Håller med, men min bästa kompis tyckte den såg otäck och läskig ut!
Dessutom är kiwi ( han heter det) min bästa hjälpreda när det gäller alger! Tvättar med sin mun på glaset samtidigt som den äter!
#51: Praktiskt. 👍

Hehe, fotar ALLT! (även räkchips…)
#53: Är de goda? Eller är de till fiskarna? 😁
#54: nejdå, det är till människor
Brukar finnas i thai resturanger 😁
#56: Aha, där äter jag aldrig så jag har inte sett dem tidigare. 🙂
#57: jag gillar inte thaimat, men det gör resten av min familj! Men räkchipsen är faktiskt ganska goda… 😋😆
#58: Gillar inte heller thaimat, så det är därför jag aldrig äter på thairestauranger. 😁
#59: då är du som jag!
#60: Jäpp!
Den dagen när vi upptäckte yngel i karet!

Allt blommar nu! 😊

Igår haglade det
#63: Så fint.
#64: Vi fick bara regn och åska igår, inget hagel.
#66: vi fick också det + hagel 😉

Taget från parishjulet på Liseberg

En blomma

Ännu lite blommor

Blommor

Blomma

Ett litet rött bär

Taget från lisebergshjulet

Ingång

Några som åker Helix

Några som åker helix

Några som åker atmosfear

Några som åker atmosfear

Blomma

Svärmorskudde (älskar namnet!)
Fina bilder. Fast jag får nästan svindel bara av att titta på bilderna från pariserhjulet. 😬😊

Skulle aldrig sätta mig i pariserhjulet 😲
Nu var det längesen jag uppdatera. Har fotat lite under denna tiden.

- Redigerat 2023-07-10 12:15 av [Zefirka]

Jag fotar allt!

Någon intressant växt

En ros som luktade citrus!
En Bolltistel kanske.
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"

Blev en lite speciell bild

Fina bilder - igen. 👍😊