Vårbilder 2023
Här kan vi visa våra bilder på hur långt våren kommit i de olika delarna av Sverige.
Dessa blommor fotograferade jag idag. Det är visserligen strålande sol men rätt kallt, och solen hade inte nått platsen där blommorna står. Därför har de inte öppnat sig än. På första bilden kan man även se några hyacinter som någon planterat ut. Ska bli spännande att se vilken färg det är på dem.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Vår för mig,isen är borta.😃
#1: Det ser ju väldigt vårlikt ut. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag kan inte visa upp några vårbilder ännu, så jag får nöja mig med att titta på era 😊
#3: Nej, med tanke på dina tidigare bilder så lär det nog dröja ett tag innan vårtecknen börjar dyka upp hos dig. 😊
Nähh, tycker du ? 😜🤣 Det är ju tidlig vår enligt Norrländska mått mätta 😎🙈
#5:
Hahhaha, , härlig vårbild !!!
😊😁😂
HH 🙂
#5: Solen skiner ju. 👍😁
#3: Säger detsamma!
#6: Ja eller hur 😁🤣
#7: Den gör ju det, och då måste det ju vara vår 😉🙈
#9: Vi är inte så bortskämda med vädret här uppe i Norr 😉
#11: Vilka praktfulla horn. 🙂
Inga blommor ännu, men snön har börjat ge vika i södersluttningarna och på gångvägen 😁
#14: Det är på gång. 👍😊
#15: Jo nu märker vi att det går undan med snön. Den försvinner allt mer för varje dag 😁
Däremot så har traktorn byggt upp en snöhög på flera meter när han har skottat, så den lär väl inte försvinna innan Juni 😒
#16: Du får be traktorn sprida ut snön lite så att den töar snabbare. 😊
#17: Han är alldeles för lat för det 😝 Vill inte ens prata med idioten, han är helt jäkla störd 🙈
Bjässbodarna. Utsikt från vägen.
#19: Det börjar se lite vårlikt ut. 👍
#20: Jajjemen 😁
#22: Tjusigt!
#22 Vackert! 🌷
🤗 Elisabeth och Amira 🐈