Hundar đđ©
Startade en trĂ„d med hĂ€st och ponny bilder, sĂ„ varför inte fortsĂ€tta med en trĂ„d för hundbilder đ
LĂ€gg gĂ€rna upp era bilder i trĂ„den ocksĂ„ đ
Bilden i trĂ„dstarten Ă€r tvĂ„ av mina pojkar đ„°
- Redigerat 2022-07-31 14:43 av Draken
#1: Men sötnos đ„° Ăr det Chihuahua och Pomeranian ?
#3 nepp chiuaua/tibetansk spaniel
- Redigerat 2022-07-31 14:45 av [Lilium]
Eddie och Elsa. Kompisens hundar. Elsa, t.h i bilden , Àr mamma till min Troll.
#4: Hade rĂ€tt pĂ„ en i varje fall đđ€Ł
Stor och liten đ
Den stora Àr min Bearded Collie Speedy, den lilla Àr Àldsta dotterns lilla Pepsi.
De ser lite roliga ut nĂ€r de ligger bredvid varandra, Pepsi Ă€r ungefĂ€r lika stor som Speedys huvud đ€Ł
#0: Vilka fina modeller! đ Alla bilder Ă€r sĂ„ klart fina men i #0 stod de sĂ„ fint uppstĂ€llda!
đđ§Ąđđđđ
Pappa Sajko pÄ bild 1.
Sonen Troll pÄ bild 2
#7: FörstĂ„r det! đ
đđ§Ąđđđđ
#9: Jo just den bilden var jag extra nöjd med. Det Ă€r nĂ€st intill omöjligt att fĂ„ vettiga bilder pĂ„ de dĂ€r tvĂ„ ljushuvudena đ
Troll poserar pÄ huven till Dogmobilen (Dogmans reklambil som de kör runt lite varstanns med )
#12: Fota djur kan göra en grĂ„hĂ„rig! đ€Ł
đđ§Ąđđđđ
#14: Ja eller hur , Ă€r vĂ€l dĂ€rför jag Ă€r nĂ€stan vithĂ„rig đđ€Ł
F.v
Sajko, Trolls pappa
Troll
Azzy, Trolls morbror
F.v
Sally, Trolls kullsyster. Bor hos min syster
Troll
Azzy
Sajko
SĂ„ mĂ„nga sötnosar. đ
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
#18: De förgyller verkligen min tillvaro. Att det kan finnas sĂ„ mycket kĂ€rlek i en sĂ„ liten kropp. đ
#1: Söt! đ
#2 ocksĂ„ söta! đ
đđ§Ąđđđđ
#21: â€ïž
đđ§Ąđđđđ
#23: Fina bilder! đ Vad Ă€r det för ras?
đđ§Ąđđđđ
Zaki Ă€r en shiba đđ
/Désirée
#25: Ah, sĂ„ var det, jag hittade inte namnet! đ De Ă€r inte sĂ„ vanliga eller..? Tror aldrig att jag har trĂ€ffat nĂ„gon! đ
đđ§Ąđđđđ
#26 Dom börjar bli vĂ€ldigt vanliga och populĂ€ra, tyvĂ€rr, för dom har ett speciellt temperament, samma temperament som deras större kusin akitan. Jag hade en akita innan frĂ„n samma uppfödare. Zaki anser att det Ă€r han som Ă€ger mig och inte jag honom đđ men jag förlĂ„ter honom, för vi trivs mycket bra tillsammans đ
/Désirée
#27: Okej, jag förstĂ„r! Jag har bara inte trĂ€ffat pĂ„ nĂ„gon.đ
Haha,ja,sĂ„ kan det vara! Vem som Ă€ger vem Ă€r inte alltid glasklart! đ HĂ€rligt att ni trivs tillsammans i alla fall! đđ
NĂ€, det Ă€r inte alltid sĂ„ bra om en hundras blir vĂ€ldigt populĂ€r. Kan bĂ„de bli knas med aveln och folk köper en hund som inte passar dem! đ
đđ§Ąđđđđ
#23: Han ser ut att vara en riktig kelgris, sĂ„ himla söt đ
#27 Mina tvĂ„ Chipojkar anser samma sak, det Ă€r dom som Ă€ger mig, inte tvĂ€rt om đđ€Ł

- Redigerat 2022-08-01 11:33 av Draken
#30: SĂ„ fin đ
Du har ju tvĂ„ Shibas innan du Ă€r klar med pĂ€lsvĂ„rden đđ€Ł
#31 Ja, eller hur đđđ Bildtexter: Första bilden: lĂ€gg av nu, matte. Andra bilder: nÀÀee, jag tĂ€nker inte titta pĂ„ dig och din fĂ„niga mobil. Tredje bilden: du har stulit min pĂ€ls!
/Désirée
#32: đđ
đđ§Ąđđđđ
#32: đ
#37 #38 đ„° đ
Fina hundbilder! đâđŠș
đ€ Elisabeth och Amira đ
#40: Tack đ
Kunde inte bestĂ€mma mig för vilken bild som var bĂ€st, sĂ„ det fick bli alla tre đđ
SĂ„ söta. đ
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
Dela med dig av chipsen snĂ„lhusse đ€Ł
Ozzy 5 Är. Ena daghunden.
#52: söt đ„°
#54: Tack đ Han Ă€r mitt hjĂ€rta đ„°
Bosse 2 Är. Ena daghunden
Sajko, Friki och Pepsi
Huset fullt med sötnosar. đ
#62: Ja det kan man lugnt sĂ€ga đ
Hur mÄnga hundar har du?
Om aftonen fĂ„r den late brĂ„ttđ
"KĂ€rleken Ă€r blindâŠâ€ïžâŠ.men synen Ă„terfĂ„s genom Ă€ktenskap"
#64: Enligt mig verkar det vara 200000
Tjena^^
MĂ„nga fina bilder pĂ„ dina hundar! đâđŠș
đ€ Elisabeth och Amira đ
#64: Jag har tre sjÀlv. TvÄ Chi och en Bearded Collie som inte kommer hÀnga med sÄ lÀnge till dÄ han Àr gammal.
Ăldsta dottern har fyra. Tre Chi och en Welsh Springer Spaniel.
Ăldsta dottern mĂ„r inte sĂ„ bra just nu, sĂ„ hon bor hemma. Hon har egen lĂ€genhet och tanken Ă€r vĂ€l att hon skall flytta tillbaka sĂ„ smĂ„ningom, om hon klarar av det.
SĂ„ det Ă€r sju hundar hĂ€r hemma just nu.đ
#67: jag sa ju typ 30000
Tjena^^
#68: đ
De Ă€r bra mysiga ibland đ
#70: Sötađ
Tjena^^
Det var en del hundarđ
Ja barnen mĂ„ste man ta hand om och hjĂ€lpa, Ă€ven nĂ€r de blir vuxnađ
Om aftonen fĂ„r den late brĂ„ttđ
"KĂ€rleken Ă€r blindâŠâ€ïžâŠ.men synen Ă„terfĂ„s genom Ă€ktenskap"
#72: Barnen stĂ„r alltid i första rummet, oavsett om de Ă€r 5 eller 50 Ă„r. SĂ„ kommer det nog ocksĂ„ förbli sĂ„ lĂ€nge jag lever och har hĂ€lsan đ
KvÀllsmys i TV soffan
#78: Ojojoj dÄ blir du Mormor snart!
Tjena^^
#81: Vad Fancy hon Àr <3
Tjena^^
#83 Tekninskt sÀtt blir jag Farmor, jag har hanen, min bÀsta kompis har tiken, vÄr plan Àr att starta en uppfödning :p och eftersom det Àr krÄngligt med tikar och hanar tillsammans sÄ löser vi det sÄ, men vi brukar sÀga att mina hundar Àrhennes och hennes hundar Àr mina sÄ :p
Perks of being best friends
~SajtvÀrd pÄ Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare pÄ Akvariefisk ifokus
#85: ooh ! FörlĂ„tđ
Tjena^^
Finns det hjĂ€rterum , sĂ„ finns det stjĂ€rterum âŠi mattes knĂ€ đ
Herren pÄ TÀppan.
"Mormors" databord Ă€r en bra utkikspunkt. DĂ„ kan man se ner pĂ„ alla andra hundar, trots att man Ă€r minst i storlek đ€Łđ„°
#89: Tur inte de stora hundarna försöker sĂ€tta sig dĂ€r uppe - eller det kanske de gör? đ
Staffen har försökt ett par gĂ„nger, men det gick inte sĂ„ bra đđ€Ł
- Redigerat 2023-01-09 14:11 av Draken
#91: Vissa stora hundar har en mĂ€rklig tro pĂ„ att de egentligen Ă€r smĂ„ knĂ€hundar. đ
#92: Jo han tycker att han Ă€r lika liten som vavvorna đ„Žđ
Fina bilder! đâđŠș
đ€ Elisabeth och Amira đ