Gott nytt år!
#0: Tack detsamma!
#1: Tack! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Önskar dig detsamma, och alla andra här på sajten.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#3: Tack! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Det samma 🙂

#5: Tack! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Tack detsamma 🙂🎆
Gott Nytt År!✨🥂✨
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Detsamma!
Tack detsamma
#7: #8 #9 #10 Tack! 😊
💖🧡💛💚💙💜
#12: Tack! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Åh, vad jag längtar till nästa år! 😉
Här har det smällt nästan hela dagen, ända sedan i förmiddags. Kan inte minnas att det varit så mycket någon gång tidigare. Folk har uppenbarligen för mycket pengar att bränna upp.
Det har i princip bara varit uppehåll till lunch, fika och nyårsmiddagen. Dessutom har det smällt några gånger varje dag i ett par veckor, så jag är rejält trött på det nu. 😡
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Här på området var det ovanligt tyst😮, det var bara en i grannhuset som smällde av en låda med något som gick rakt upp, sen blev det tyst.
Däremot i grannområdena lät det som vanligt som 3:e värds kriget, det smäller fortfarande från ett ställe.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Nu har det lugnat ner sig här, men ett par gånger de senaste veckorna har något skjutit raketer strax efter fyra på morgonen, så kanske det kommer någon "eftersläntrare" då även i natt.
Katterna gick och gömde sig när det small som mest, men nu har åtminstone den ena kommit fram igen. Den andra ligger rätt bekvämt där hon ligger, så hon känner nog inget behov av att flytta på sig. 😊
Ovanligt lugnt här i år med fyrverkerier.
Än har det inte varit några eftersläntrare, men vädret är inte det bästa så de väntar förmodligen tills det klarnar upp.
Hörde någon smälla vid 05.
Ska resa mot Skansen om ca 1 timme.