Trevlig advent!
Detsamma, detsamma 🙂
Tack detsamma!
#1: #2 Tack! 🙂
Carmarino, du har väl koll på missarna så de inte blir en fackla!
💖🧡💛💚💙💜
#3: Tack! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#4: Jadå, de kommer inte upp på det bordet. Dessutom tog jag bilden strax innan fikagästerna skulle komma, och då hade katterna för länge sedan gått och gömt sig. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#6: Ah, skönt! 😊 Det är så lätt hänt..
💖🧡💛💚💙💜
Tack det samma 🙂
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
#8: Tack! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#7: Jo, jag vet. Det har hänt med tidigare katter att de kommit för nära, så det har luktat bränt katthår ett bra tag. Som väl var så var jag i närheten och kunde konstatera att elden slocknade av sig själv nästan direkt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#10: Ojoj! 😬
💖🧡💛💚💙💜
#11: Ja, det är inte trevligt. Numera har jag aldrig levande ljus tända där katterna kan komma åt dem. Om jag har dem på bordet så tänder jag dem bara när vi sitter där och äter/fikar, och då är katterna aldrig i närheten. De är för skygga för det.
#12: 👍🏻😺
💖🧡💛💚💙💜
#14: Tack! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Önskar detsamma i efterskott! 🕯🌟
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
#16: Tack! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#18:
Vi sitter här och blir sakta insnöade 😊
Frun ska på nån julmarknad idag men jag håller mig hemma.
#19: Det låter bra att ni får julsnö! (om den ligger kvar..) Tomten måste ju komma fram! 🎅❄️
Trevligt med marknad men det kan vara rätt påfrestande också, du får mysa till det där hemma! 🕯️😊 💝 Frun kanske kommer hem med något trevligt! 😊
💖🧡💛💚💙💜
#20:
Har lite varmare väder nu när det snöar så klart då molnen håller tillbaka värmen, men -6 just nu så det är nog ingen fara att jultomten får ta taxi i år 😇
#21: Det låter bra! Renarna vill ju också komma ut! 🎅🦌🦌🦌
💖🧡💛💚💙💜
#22:
Får skaffa mig en pulka så jag kan åka nedför backen här 😅
Men nej det vågar jag inte för då hamnar jag i drickat (Svartån).
#23: Låna Tomtens renar, vetja, de behöver komma i form till det stora uppdraget på julafton! 😃
💖🧡💛💚💙💜
#24:
Grejen är ju att jag har ju inte flygcertifikat vettu så jag hamnar väl på Svalbard om jag försöker mig på att flyga, så nej tack……. 😂
#25: Det kan väl vara trevligt att se något annat! 😅
💖🧡💛💚💙💜
#26:
Ja eller hur…..
Jag på en snöbeklädd bergstopp kisandes efter livstecken: HALLÅÅÅÅÅÅ, hallååååå hallååååå hallååååå hallååååå
🤣
#27: Vad snopen du skulle bli då om jag och Irma dök upp på morgonpromenad!😂🚶♀️🐈
💖🧡💛💚💙💜
#28:
På Svalbard?
Japp 😁
#29: En liten tur.. 😂
💖🧡💛💚💙💜
#18: Tack detsamma, jag gick i närkamp med snabeldraken.
#31: Man måste mata sina husdjur! 😁🐲
💖🧡💛💚💙💜
#31:
Harr du byggt om moppen till en snabeldrake.
#33: Nä men dammsugaren, den jäkeln försökte svälja mig.
- Redigerat 2021-12-05 10:31 av [Jimmy.L]
#34:
Huvva 😲
#34: 😱 Det var en hungrig en!
💖🧡💛💚💙💜
#36: Tack, Dina! 🙂 Du har fått vinterbonat ser jag! ❄️🙂
💖🧡💛💚💙💜
#39:
Ingen segling idag alltså 🤡
#39: Riktig vinter med andra ord! ❄️🙂
💖🧡💛💚💙💜
#40 Vi hoppar över seglingen idag. Funderar på att fota lite vid havet istället. 🌊
#41 Ja, till och med här hos oss. ❄⛄
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
#39: Här regnade nästan all snön bort igår.
#43 Det är ju så det normalt brukar vara här också.
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
#44: Ja, det är samma här. Vi är vana vid gröna jular.
#43: Trist, men inte oväntat! 😕
💖🧡💛💚💙💜
#42:
Plaska luftmadrass funkar ju det med 🤧
#46: Nej, jag är mer förvånad över att snön låg kvar i ett par dagar innan den regnade bort. 😊
#48: Förstår det!
💖🧡💛💚💙💜
#50: Tack detsamma!
#51, 52,53 Tack! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#55: Tack Sabah!
#55 Tack detsamma! 🎅🎄
🤗 Elisabeth och Amira 🐈