#2: Hon ser arg ut. 😱
#2: #5: Skulle snarare säga att hon ser ut att jaga något. Typiskt "hacka-tänderna"-utseende. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Fel, båda två! Faktum är att jag tog bild 3 före, när hon upptäckte att jag kom reste hon på sig, precis när jag tryckte av, det är därför hon är så långt upp i bild, hade siktet på att hon låg. Hon hälsade mig med ett jamande 😺
Men jag håller med! Hon ser ut att vara på "G", det var det som var så kul, att det jag först trodde blev en misslyckad bild för att hon rörde på sig, visade sig bli en rätt effektfull bild! 🙂
Har många bilder där hon kommer alldeles för nära, en klassiker! "Matte!" och så kommer hon springande mot mig, man hinner kanske fota svanstippen om man har tur! 😂
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2021-05-31 14:32 av Sabah
#7: Jag som trodde hon spanade på någon trevlig djur att ta hem till matte typ björn, varg, orm eller en ren…
#7: Ja, på bild är det inte helt lätt att skilja på när de koncentrerar sig på ett byte och när de pratar med en. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#8: Storjägar'n har rykte om sig! 😁
💖🧡💛💚💙💜
Trodde också att Irma hade sett något byte. 🐭
Fina bilder!
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
#11: Det blir lite lurigt när man fotar mitt i en rörelse. 😃 Oftast blir det inte alls bra men denna bild inbjöd verkligen till egna tolkningar! 😃 Hon reser sig med att sträcka på sig samtidigt som hon jamar. 🐈
Tack för kommentarer och gillande! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2021-06-01 10:37 av Sabah
#13: 😺🙀
#15: 😲😨😱😸
Min söta Irma! 🐈 😁
💖🧡💛💚💙💜
#17: Ja hon har koll på busiga matte.