Mina foton iFokus

Mina foton

Etikettövrigt
Läst 361 ggr
[Jimmy.L]
0

Rösta fram månadens bild

Då var det dags att rösta vilken bild som ska vara på startsidan här på sajten. Man får bara rösta på en bild och en gång, och skulle fler bilder få samma antal röster så väljer vi ur admin ut en av dom bilderna som fått flest röster som vinner. För att rösta skriv nummer på den bild du vill rösta på i denna tråd! Röstningen avslutas på Fredag 30 april kl 20.00

• Redigerat 2021-04-30 20:29 av [Jimmy.L]
majlar
6
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

solros

majlar
6

bus och bit och mycket kärlek

Skeppskatten Dina
6

Är inte säker men tror att det är en åkergroda. ❓

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

lockar
6

Gräsänder

Draken
7

Solnedgång i Sundsvall

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Sabah
6

Tall.

💖🧡💛💚💙💜

lockar
6

Vår

Skeppskatten Dina
5

Rådjur hos min syster.

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

VärldensSötasteHamster🥰💖😍
7

Skilla

Jag är helt borta!
Ska gå och leta efter mig själv nu.
Om jag kommer tillbaka innan jag kommit tillbaka får du gärna be mig stanna kvar och vänta på mig

[Jimmy.L]
7

Ekorre

Sabah
6

Vårknoppar.

💖🧡💛💚💙💜

kamera0710
6

Rödhuvad dykand

kamera0710
6

Stare

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Jimmy.L]
1

Då var det dags att rösta vilken bild som ska vara på startsidan här på sajten. Man får bara rösta på en bild och en gång, och skulle fler bilder få samma antal röster så väljer vi ur admin ut en av dom bilderna som fått flest röster som vinner. För att rösta skriv nummer på den bild du vill rösta på i denna tråd! Röstningen avslutas på Fredag 30 april kl 20.00

Carmarino
0

Röstar på bild 8. Gillar glimten i ögat på rådjuret. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

majlar
0

#10 får min röst

kamera0710
0

Nummer #10

Vixxen
0

Nummer 1

Tarotstollan
0

Bild 8.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Jimmy.L]
0

Nr 12.

VärldensSötasteHamster🥰💖😍
0

Nr 11

Jag är helt borta!
Ska gå och leta efter mig själv nu.
Om jag kommer tillbaka innan jag kommit tillbaka får du gärna be mig stanna kvar och vänta på mig

Sabah
1

Jag måste bara börja med att säga att jag gjorde en upptäckt, vet att en del har sagt det men nu blev det väldigt tydligt, att färger syns olika på olika skärmar. Kameras bild på dykanden blir i min telefon väldigt skarp i den röda färgen, ögonen också. Vet att jag kommenterade någon liknande bild med att den såg ilsken ut! Nu tittade jag på bilderna i en dator och WOW vilken fin bild, vilka fina färger fågeln har bland vågorna som är så vackert blåa! 🙂

Nu fick jag en sån aha-upplevelse, ser bilderna på ett annat sätt, måste fundera ytterligare ett tag! 🤔🙂 Alla bilder är ju fina på sitt sätt! Den vackra solrosen, bilden på hundarna som speglar det vänskapliga busandet, den maffiga grodan, de ovanligt tecknade gräsänderna, en vacker solnedgång, det okynniga rådjurskidet, vacker bild på de blå scillorna, närbilden på den dräktiga ekorrhonan är klart nominerad också! Kameras båda bilder är tilltalande.. Puh, detta blir svårt! Behöver mer betänketid!

(Lägger med en skärmdump på hur dykanden ser ut i min telefon, med knallröda ögon och näbb!)

Edit. Nu när jag tittar på min skärmdump när jag loggat in med datorn ser inte den bilden ut som i telefonen. i telefonen är det verkligen lysande rött! 😅

💖🧡💛💚💙💜

• Redigerat 2021-04-28 15:29 av Sabah
Skeppskatten Dina
0

Nummer 10.

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

kamera0710
1

#24 Känner igen det där med hur olika en bild ibland återges på olika skärmar.

[[eskils_]]
0

Nummer 10

lockar
0

13

Sabah
0

Hm, detta var svårt (som vanligt), många fina bilder! :) Bilden på staren var lite ovanlig, den kom verkligen till sin rätt i det ljuset!! Nr. 13 får min röst!

(Brukar ju bara använda telefonen så nu hittar jag inte smileysarna, stavning? vart gömmer de sig???)

💖🧡💛💚💙💜

• Redigerat 2021-04-30 14:14 av Sabah
Tarotstollan
1

#29. Högerklicka så finns de överst.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Inlägget är låst för nya kommentarer