Rösta fram månadens bild
Då var det dags att rösta vilken bild som ska vara på startsidan här på sajten under november månad. Man får bara rösta på en bild och en gång, och skulle fler bilder få samma antal röster så väljer vi ur admin ut en av dom bilderna som fått flest röster som vinner. För att rösta skriv nummer på den bild du vill rösta på i denna tråd! Röstningen avslutas på fredag 30 oktober kl 20.00
- Redigerat 2020-10-30 20:52 av [Jimmy.L]
Parken och tjärnen vid Thailändska paviljongen.
Sätter en tass här!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Mandarinskink ( Eumeces schneideri) Hebi
Nyvaken kille efter nästan 3 månaders dvala.
#15: Finbesök. 😍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#17 Visst är det fint besök. 💗
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Då var det dags att rösta vilken bild som ska vara på startsidan här på sajten under november månad. Man får bara rösta på en bild och en gång, och skulle fler bilder få samma antal röster så väljer vi ur admin ut en av dom bilderna som fått flest röster som vinner. För att rösta skriv nummer på den bild du vill rösta på i denna tråd! Röstningen avslutas på fredag 30 oktober kl 20.00
Nr. 3 Nötkråka
💖🧡💛💚💙💜
Nr 3 får min röst
Partisk, men nr 9 passar oktober mest så den får min röst.
- Redigerat 2020-10-27 13:07 av Vixxen
Blir röst på nr #3 Nötkråkan.
🦋 Hej jag provar om medaljerna fungerar. 🦋 ☀️ 🙂
Det är på Återbruk som vi hjälper varandra med Medaljerna. 🏅
https://aterbruk.ifokus.se/about/
Nummer 15 röstar jag på.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Jag röstar på nr 3 nötkråkan.
Motivering;
hög svårighetsgrad
suverän skärpa på hela motivet inkl. trädgrenen
fågeln i siluett med ett snyggt ljus som lyser upp den på ett dramatiskt sätt
motivet framträder perfekt tack vare den suddiga bakgrunden
Efter många om och men så har jag kommit fram till att #8 får min röst. Är lite svag för heavens on fire.
Tack, det va inte dåliga motiveringar det där 🙂
Jag har blivit helt fascinerad av "nötis", vilka ljud den kan ha för sig ibland.
Jag väljer nr 11. En fin höstmelankolisk bild.
Nummer 3.
🤗 Elisabeth och Amira 🐈