Underbara bilder.
Fantastiska foton! 🌺
HH 🙂
Tack, Jimmy och Soligajag! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Så fina bilder 👍
Härliga bilder Sabah! 👍
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Tack, VSK och Dina! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Härliga sommarbilder Sabah. 👍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Tack, Carmarino! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Vackert
Vilka fantastiska bilder 👍
Blomsterflickan.
Tack, VSK och Jimmy.L! 🙂 💐
💖🧡💛💚💙💜
Härliga bilder som vanligt! 👍
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Tack, Dina! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
# 55 Så Vackra bilder , en fråga ? Vilken sida gör du collagen , eller du kanske har en bra dator med programmen i ,
HH 🙂
Tack, Soligajag! 🙂 Jag gör collagen i telefonen, appen Pixlr.
💖🧡💛💚💙💜
#59 Åhh , tack så mycket ! Då går jag genast in på Appstore o hämtar den . 😊 Va glad jag blir ! 😀
HH 🙂
Lycka till! Det är så roligt att leka med bilder! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Fint! 🙂 Övning ger färdighet, man kommer på mer och mer hur man kan göra ju mer man använder det! Kom på nu att jag skrev fel.. Jag gör collagen i appen "Album" som följer med telefonen, då kan man ha ett eget foto som bakgrund/ram. Det kan man inte i "Pixlr". I "Album" kan jag också placera bilderna vart jag vill, kan flytta runt dem tills jag är nöjd. Men man kan göra mycket annat roligt med "Pixlr", jag använder den mycket också.
💖🧡💛💚💙💜
# 63 Ok , tack tack ! 😊❤️
HH 🙂
Ser att du får smalare vit ram runt bilderna, tycker jag var finare. Vad kan det bero på? 🤔 Har du Iphone?
💖🧡💛💚💙💜
# 67 , Ok , 😊Va kul , du är duktig ? Fina collage ! 😊🌹
HH 🙂
Såna där grejer är överkurs för mig ☺️
Men tjusiga bilder är det allt 👍
# 69 Ja , jag har IPhone , 😊 Ska se om jag kan göra nya bilder , collage . 😊
HH 🙂
Se där 👍
Jag trodde att det kanske berodde på telefonen varför det såg olika ut med ramen, min ram blev så bred men det visar sig att man kan ställa in det med ett reglage.
💖🧡💛💚💙💜
# 79 , ok , va bra , nej , jag förstår inte allt ännu , 😧😱😊 måste klura lite mer , försökte få in 4-5 bilder med kissarna , men det blev inte bra .
HH 🙂
Jag och appar funkar inte ihop. 😃
#82 Kompatibiliteten är inte alltid bra med tekniken! 😁
💖🧡💛💚💙💜
Visst kan man göra mycket kul Soligajag! ☺️ Man ska inte ha mer än man behöver, Jimmy! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#87 Javisst Sabah , , men har inte kommit på allt än, sen vill jag inte betala något för att få annorlundare bilder .
#86 Man har dem appar man behöver Jimmy .🙂
HH 🙂