Promenad Valborgsmässoafton
Ni har klart mycket bättre väder än vad vi har haft idag. 🙂_
Vi har regn och blåst. ☔️
Trevlig Valborg och första maj! _🌺
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
#4 Vad trist! Vi hade fint på f.m det blev sedan grått och kallt för att nu ikväll bli en riktigt fin kväll! Älskar att promenera i kvällssolen! 😊 Trevlig valborg och första maj till dig också!
💖🧡💛💚💙💜
Så fina foto, tack.Mvh/WL🌺
Tack, Wonnalesan! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#2 Du får klä julgranen.
#6 Norrländsk örhänge.
Fina bilder Sabah
Trevlig valborg
Tack, Jimmy! 🙂 Detsamma till dig!
💖🧡💛💚💙💜
Så tjusiga bilder.
#3 där kan man snacka om klösbräda 😃
Tack, VSK! 🤠 Gudskelov klöser hon inte i bild #3 (byggnaden är inte våran), hon har bara ställt upp sig på bakbenen för att se något. Så här ser hennes klösbräda ut, väl använd! 😀 (sanningen är att den ruttnat men den är hennes revirmärke, den står mitt på gården nära ingången till huset, hon klöser ofta på den)
💖🧡💛💚💙💜
Jag får lära Irma massa hyss. 😇
Du menar "5 minuters tristess senare" 😃
#15 Hon är inte mottaglig för din dåliga påverkan, hon är mattes väluppfostrade flicka!☺️ #16 😂
💖🧡💛💚💙💜
#14 Perfekt klösbräda. Att den börjat ruttna gör det ju bara lättare att klösa på den. 👍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#16, Bild #5 Ytterligare fem minuter.. Nu håller det inte på att vara kvar så mycket av grannens härbre! 😆
💖🧡💛💚💙💜
#18 Man skulle ju kunna tycka det men faktum är att hon klöser bara på den sidan som är hel, det krävs väl ett visst motstånd för att vässa klorna!
💖🧡💛💚💙💜
Du kan väl börja kränga "stickeved" i bygden snart 😃
#21 Det blir "självplock"! 😄
💖🧡💛💚💙💜
😂
#17 Jag mutar henne med hjortronsylt. 😎
#24 Där kammar du nog noll! Exlusivt för Irma är mer rörlig mat! 😁
💖🧡💛💚💙💜
#25 Okej ett lass strömming.
Fisk kan man ju inte fånga själv! Irma skulle nog bli väldigt glad om det prasslade i gräset! Hon gjorde i morse en liten runda på den del av åkern som tinat fram men utan resultat. De har inte tordas fram än!
💖🧡💛💚💙💜
#27 Hon får släpa hem en björn till matte när dom har vaknat.
De är än mer sällsynta! (annars skulle hon givetvis dra hem en 🙄😆)
💖🧡💛💚💙💜
#29 En stoooor råtta till matte får hon ta hem.
Haha, hon är väldigt skötsam, hon äter upp dem själv, förväntar sig inte att jag ska ta hand om dem.🐀
💖🧡💛💚💙💜