Snö gör sig vackrast på bild. Underbara vinterbilder.
Håller med Jimmy. Här är det inte en snöflinga i sikte, bara regndroppar.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Tack! I lagom mängd, som nu, föredrar jag snö den här årstiden! Vi har haft lite si och så med vädret tidigare. Nu har vi fått julstämning!
💖🧡💛💚💙💜
#13 Får ni mer snö så sänder du det till Helsingborg 😃
#1 Så underbara bilder !! Så ska en riktig vinter och Jul se ut! 🌺👍
HH 🙂
Härliga vinterbilder Sabah! 🙂_ Vi kommer att få en grön jul på västkusten._
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Tack, Dina! 🙂 Fortsätter tövädret får vi också en grön jul men det värsta är ishalkan som uppstått! Farligt både om man färdas till fots eller i bil!
💖🧡💛💚💙💜
#19 Jag verkligen avskyr när det blir så halt som du säger. Du får ta det försiktigt!
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Nu har det börjat snöa, så jag håller tummarna för en vit jul! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Här blir det också en grön jul, med några plusgrader. Vi kan väl som bäst hoppas på att det åtminstone inte regnar. 🙂
Halkan är förrädisk. Vi har ofta det här i söder, eftersom det oftast är väldigt fuktigt och när då temperaturen går ner under nollan i vägbanan, men det är plusgrader i luften, så märker man inte att det är halt förrän det är försent.
Råkade ut för det en gång när jag var i Århus i Danmark. Hade kört hela vägen från Grenå och när jag kom till Århus skulle jag gå ur bilen för att försöka hitta någon att fråga om vägen. När jag klev ut på vägen så höll jag på att trilla på ändan, för det låg ett tunt islager över hela vägbanan och det var som att gå på en skridskobana. Det såg absolut inte ut som om det var is på vägen, utan bara som att asfalten var våt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
"Trodde ni inte att ni skulle få en vit jul!?" tycks kung Bore ha tänkt. Vi har fått 15 cm sursnö!! 😆
💖🧡💛💚💙💜
#23 Ut och rulla dig i snön. 😉
Haha. Något snörullande har det inte blivit men nära att jag satte mig, nu är det glashalt där traktorn har plogat! Är det inte det ena så är det det andra! 😉😀
💖🧡💛💚💙💜
Välkommen tillbaka julrenen. 👍
Härliga bilder.
#28 Renen tackar och bockar! 🙂 Tack, Jimmy! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Det är riktiga julkort det. 👍
Härliga bilder, i 08-land har vi ingen snö och det är mulet. God Jul!
Tack, Carmarino och Jimmy.L! 🙂 Hoppas ni får julstämning ändå!
💖🧡💛💚💙💜
Det är så vackert med sol och snö! ☀️
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Så vackra vinterbilder!❤️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#41 Visst är det vackert! 😊 #42 Tack, Tarotstollan! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Härligt med snöbilder. Här är det dimma och regndis..☔️
Tack!🙂 Snön har det blivit en skorpa på och vägarna glashala, idag har vi - 1 med lite duggregn ibland..
💖🧡💛💚💙💜
Rena julkorten kamera0710. 👍
Vackert kamera0710! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Vackert vinterlandskap.
Tack!!
#26 #37
Är det där Gävlebocken vilar under lågsäsongen? 🙂
#58 Ha, ha. Det är hans mindre kusin, jobbar som gårdsvakt! 😉😄
💖🧡💛💚💙💜
😃
Lite trolskt! 🙂
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Fina bilder.
#63 När du säger det så 😊 Man kan nästan se en liten tomte på skidor i bild 62☺️ #64 Tack, Jimmy! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#65 Håller med dig. 🙂
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Så härliga vinter bilder !! 😀🥰☀️ Vackert med snö !
HH 🙂
Tack, Soligajag! 🙂 På slutet här har vi fått påfyllning av den vita varan. Om nu solen håller sig framme ett tag framöver så är jag ganska nöjd!
💖🧡💛💚💙💜
Vackert snölandskap.
Roligt att se snö på foto. Här har det fortfarande inte synts till mer än några enstaka flingor som töade bort innan de nådde marken.
#67 Visst var det väl ännu tyngre förra året? Har för mig att renen inte ens syntes vid något tillfälle. 🙂
Ser nu att jag lagt 2 väldigt lika bilder 75,76 🙄 Får skylla på att jag har en sprängande huvudvärk idag.😖 Tack, Jimmy och Carmarino! 🙂 Helt rätt! Vi hade mycket mer snö i fjol när det var som mest! Tror man knappt såg hornen. Får se vart det ändar i år!
💖🧡💛💚💙💜