Brrr…😕
Tror jag håller mig inne!
💖🧡💛💚💙💜
Norrländsk sommar 😃
Hu och urk. Går i ide nu jag .
Oj, det där ser farligt ut! Bäst att hålla sig inomhus med stängda fönster och dörrar.
Hu, något sådant har vi inte sett på länge. Hoppas det dröjer innan vi får se det också. 😮
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#10 Nej, ser hellre fram emot våren…
Förstår att du hellre håller dig inomhus. 🥶
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Tack för alla kommentarer! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Hörde av en kompis att det snöade i Huddik tidigare idag …det är ju 8 mil SÖDER om mig 😮 Tycker inte om det här 😓🥶
Det är ju iaf myggfritt 😃
#15 Var det 8 m snö jag skulle beställa till Rovfisk. 😃
#15 En klen tröst, men dock en tröst 😴
#16 Trodde du var en trevlig prick, får nog revidera min uppfattning 😓🤪
Tempen ligger på nollan, så det ser inte så lovande ut direkt 🥶
#17 Jag räknar med att ni hänger upp mig på Sabahs tvättstreck. 😃
😃
#18 Du är farligt nära det nu 😎😃
VSK hjälp, 😃
Vad då, vem, jag? Blanda inte mig i det där för jag vill inte hänga på tork 😃
#17 Jimmy.L hotar alltid med att skicka snö till vissa av oss. Vi brukar skicka tillbaka den till honom direkt. 😃
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
VSK ställer in sig hos tjejerna. 😎
Är rädd om den hälsa jag har kvar så det vore väl bara dumt att opponera sig för övermakten ☝️
😃
#21 #22 #23 #24 #25 Ja, passa er, jag är en riktigt bitch om jag lägger den sidan till 😈 …….😂
😮
Ett par paket fiskmat så blir du så snäll så (till fiskarna alltså) 😛
😃
#27 du vet hur du skall flörta omkull en surtant du 😃😊
Men han, den där Jimmy, han är illa ute 😈
😂
#28 Jag får gömma mig i snön som du gillar. 😛😃
Är väl inget svårt att locka fram dig. Räcker ju med att ställa ut lite fikabröd på ett bord och stå beredd med håven 😉😃
🤫
Vad är det för liv!! Man kan inte vända ryggen till.. Nu blir det klädstrecket!! 😄
💖🧡💛💚💙💜
Neej, jag lovar vara snäll. 😭
#33 JAAA bra. Häng upp Jimmy på klädsträcket 😃😈 VSK klarar sig ……den här gången 😈
#31 Jag är grym på fikabröd, så då får jag fram honom 😈
Tidigare var det bara mig Jimmy skulle skicka snö till. Nu blev han övermodig och skickade iväg den till tre stycken tjejer. Ack vilket misstag. 😉😃
Ha ni ska fånga mig med och jag gömmer mig bakom VSK. 😛😛😛
Vi tänker inte fånga dig, bara skicka ett lass snö på dig - och vi ser till att det inte träffar VSK alls. 😈
Pheeeeeeeeeeeeeeeeeeew 😉
Är utomlands 😛
😭
Alla skickar snö på Jimmy, tycker det låter som en utomordentligt bra ide 😈😃
😂
<----- Storgråter. 😭😭😭
#43 Du får skylla dig själv när du försöker ge dig på tre kvinnor samtidigt. 😃
Jimmy.L är ute på rena självmordsuppdraget 😮
Jultomten kommer inte till er i år.😯
Jodå, det är ju du som inte har varit snäll genom att skicka en massa snö till oss, som vi inte ville ha. 👍
Men klart ni ska ha massor med snö och helst Helsingborg som gärna vill ha 10 meter.😅😅
Hade nog funkat med den snö som var i Gävle för inte alltför många år sen. Va väl 4 meter på sina håll har jag för mig 🥶
#43 Som man bäddar får man ligga 😈
Ger man sig på en bitchig surtant, så får man skylla sig själv 😈😂
#46 Ehhh …har inte din mamma berättat sanningen om Jultomten för dig 🤔😃
#50 Jag ska be tomten att du vill ha en stor spindel och en orm på 4 m. Och så klart massor med snö 😂😂😎😎
#51 Det krävs tillstånd för att ha sådana djur. 😉
#51 Kom med ormen …Me like 😍
Men jäklar i dig om du kommer med en spindel …I'm gonna track you down, and not even your mother will recognice you when she see's you again 😈
#52 Närå inte alla 😃
#53 Spindlarnas riksförbund hörde jag skulle ha sitt möte hos dig. 😃
#54 Alltså du vill, på riktigt, ge mig en hjärtinfarkt eller skicka mig till psyket 😮🤪
Jag skaffar vittnesskydd så ingen hittar mig….😃
😃
😂
#53 Bara ormarna - om man bor i tätorter - har jag för mig. Undrar om mitt tillstånd för två stycken pytonormar fortfarande gäller. 🤔😃
Vi behöver inget tillstånd där jag bor, tror inte att man behöver tillstånd i hela kommunen, om det inte handlar om giftormar :) Men däremot så är länstyrelsen ganska hård med kontroller :)
Har faktiskt inte kollat vad som gäller här heller. Det var länge sedan jag fick mitt tillstånd, så det är möjligt att de tagit bort det nu. Några kontroller gjordes aldrig. 🙂
De kör rndom kontroller lite då och då här. Och de går självklart ut om de får in en orosanmälan. De har varit hit på stickkontroller 2 ggr, och det är över ett år sedan sist :)