Mina foton iFokus

Mina foton

Etikettdäggdjur
Läst 250 ggr
Mooniq
12

Brorsans katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Jag är kattmänniska och det är alltid lika roligt att fika hos mina bröder - de har båda katter. Harley var social igår och fastnade på kort.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[Jimmy.L]
1

Söt kisse.

Carmarino
2

Fin katt. Är det möjligen något så ovanligt som en perser med nos? 😉

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Mooniq
0

#Carmarino - tror inte den är helt renrasig. Väldigt egen och väljer sina stunder när hon är lite attacksocial, här är hon lite social på håll och vill hänga på bänken bredvid oss 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Carmarino
2

#3 Tyckte bara det såg ut som hon hade lite perserdrag i ansiktet, och blev så glad när jag såg att hon faktiskt hade en riktig nos. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Skeppskatten Dina
1

Söt katt! 🐱

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

[VSK]
1

🐱🙂👍

majlar
1

gullig kissemisse.