Mina foton iFokus

Mina foton

Etikettövrigt
Läst 763 ggr
[VSK]
6

Dis och dimma

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan vara riktigt magiskt.

[VSK]
6

.

[VSK]
5

Ännu bättre blir det med lite djur på bild.

[VSK]
6

.

[VSK]
6

Funkar även utan dis och dimma.

[Jimmy.L]
0

Grymma bilder. Du är uppe före tuppen.

[VSK]
1

😴 😃

Tack.

Sabah
0

Ja, det är verkligen stämningsfullt och magiskt! I första bilden anar jag nästan älvor som dansar! 😊 Alla bilder är jättefina! 😊

💖🧡💛💚💙💜

Sabah
0

#2 Är det någon sorts hjort? Vi har inte hjortar här.

💖🧡💛💚💙💜

[VSK]
1

Tack.

Jag vet inte. Tycker hjortar och rådjur ser typ likadana ut. Brukar de ha en vit rumpa så brukar jag säga rådjur 😃

Skeppskatten Dina
0

Jättefina bilder! 🙂

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

[VSK]
0

Tack 🙂

kamera0710
0

Vackert!

[VSK]
0

Tack kamera0710

Mooniq
0

Dimma, dis och plötsliga möten är skithäftig. Jättefina bilder, såklart avis och nu har jag frågat en kollega om att få låna kamera och jodå, men först ska jag flytta men sen.. ska jag försöka djupodla tålamod och lära mig lite om kameran. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[VSK]
0

Jag har ju inte sett älgar på ganska så många år men detta året är rekord för mig, men brukar sällan sitta och titta vid sidan av vägen om jag kör bil tidigt på morgonen. 

Men är man beredd att åka en bit (beroende på vart man bor) så tror jag inte det är så svårt att hitta älg. Allt är ju relativt hur nära man nöjer sig med att komma älgen. 

För mig är det svårare det där med sömn och komma upp i tid pga hälsan.

Skall bli spännande att få se dina bilder sen 🙂

Visst kan man bli avis på andras bilder. Har jag blivit typ en miljard ggr nu men har tänkt om i mitt fall och det beror ju på att man inte fotar på samma villkor så det är det ju ingen idé för mig att bli avis på andras alster. Däremot så kan jag bli avis på personer som fått möjligheten att kunna fota en viss art, men det är ju en helt annan grej.

Det viktigaste är att man mår bra av att fota samt har kul. 

Tyvärr en ganska dyr materialsport detta men vinner jag stort så blir det "riktiga grejer". Skulle inte ha det minsta svårt att bränna en mille på en eftermiddag genom att beställa kameragrejer jag vill ha ☺️😂