Mina foton iFokus

Mina foton

Etikettfåglar
Läst 1516 ggr
kamera0710
6

Gluttsnäppa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Några bilder på gluttsnäppa, från Flatruet i Härjedalen.

2016-06-29

kamera0710
1

.

kamera0710
1

.

kamera0710
1

.

Sabinan
0

Vilka magiskt fina bilder, motivet var väldigt fint och jag älskar ljuset i fotografierna 🙂

Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell
"Big Journeys Begin With Small Steps"

kamera0710
0

#4 Tack! Ja dessa bilder är tagna rätt tidigt på morgonen, då är det ofta vackert ljus.

[VSK]
0

Vilka bilder.. Bilden i ts är bara WOW.

kamera0710
0

#6 Tack!

Carmarino
2

Skärpan i #0 är så fantastisk och bakgrunden så jämngrå att det nästan ser ut som om bilden är tagen i en ateljé med en uppstoppad fågel. 😃

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

kamera0710
0

#8 Har en fågelbok från 50-talet som är till stor del är illustrerad med uppstoppade fåglar som utplacerats i sina rätta miljöer. Det framgår dock klart och tydligt att så är fallet vid dessa bilder.

Carmarino
0

#9 Det var ingen kritik, utan jag tycker bara att bilden är så osedvanligt skarp, vilket är ovanligt på en närbild på en fågel som inte sitter blickstilla. Dessutom är himlen så jämngrå att det är svårt att se att det faktiskt är moln. Tycker att det är otroligt skickligt av dig att få till en så perfekt bild.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

kamera0710
0

#10 Tog inte ditt inlägg som kritik, kom bara att tänka på denna bok.

[Jimmy.L]
0

Härliga bilder.

Carmarino
1

#11 Så bra. 🙂

Sabah
0

Så fantastiskt fin fågel och fina bilder!! 😊

💖🧡💛💚💙💜

kamera0710
0

Tack!