Mina foton iFokus

Mina foton

Etikettövrigt
Läst 571 ggr
Mooniq
9

Kall morgon - frostig ruta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kallt ute och frostiga fönster på ena sidan av stugan. Jag tycker att froststjärnor är vackra, har ni dylika bilder så fyll på i tråden.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[VSK]
0

Jättetjusig bild.

Har tyvärr ingen möjlighet att fota liknande. -Tror inte frun skulle uppskatta om jag fimpar värmen 😮

Mooniq
2

#1 VSK - alltså, froststjärnorna är på utsidan. Här fimpas ingen värme för alla kort i världen 😃. 

Vissa nyare fönster är så täta (enligt tillverkarna) att det blir frostnupet eller på hösten kondens på utsidorna fönstren. I mitt tidigare  hus bytade jag till Westcoast windows och på varje fönster fanns en klisterlapp med detta fenomen förklarat.

[VSK]
0

☺️

Men vi har ju treglasfönster ☝️ 

😉

kamera0710
0

Modern konst!!

perk
0

Där går det nog inte ut någon värme genom fönstren 👍

Om aftonen får den late brått🙂

"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"

[Jimmy.L]
0

Vackert med frost på rutan.

Vixxen
0

Tjusiga bilder!

Carmarino
0

Tror inte jag har haft frostrosor på mina fönster någon gång. Inte i den här lägenheten i alla fall. Lite synd, för det är vackert.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Sabah
0

Vackert med frost! 😊

💖🧡💛💚💙💜

[VSK]
4

Va ute två timmar idag vid -7 och blåst från Mälarens is. Håller på att tina upp så just nu så tycker inte jag frostrosor är vackert alls 😭

😉

Mooniq
0

#10 VSK - nä att vara ute o leta frostrosor är inget kul. Men du kanske hittade annat intressant att fota. 🙂

[VSK]
6

Såg den gjorde jag men inte mer än så. Så det blev lite andra bilder istället. Åker aldrig tomme hem 🙂

Tex en and som inte gillar att bli fotad 😃

Skeppskatten Dina
0

Jättefina bilder Mooniq! 👍

🤗 Elisabeth och Amira 🐈