Mina foton iFokus

Mina foton

Etikettfåglar
Läst 1366 ggr
[VSK]
2

Gissa fågeln

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken art är detta? 

Suddmes räknas inte 😉

Lussan20
0

En duva?

[Jimmy.L]
0

Västeråsduva.

[VSK]
0

Nepp 😛

Sabah
0

Sidensvans?

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
0

Spökflygare kanske? 😉

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[Jimmy.L]
0

Västerås bandymålvakt?

[VSK]
0

Fel & fel

[Jimmy.L]
1

VSK som firar ny fågelart med att hoppa upp och ner och flaxa med armarna?

[VSK]
0

😂

[Jimmy.L]
0

En kråka?

[VSK]
0

Nej

Carmarino
0

Eftersom jag inte känner igen särskilt många fåglar även om bilderna är knivskarpa så är det ingen större chans att jag ska känna igen den här. 😃

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[VSK]
0

Prova med albatross 😃

Sabah
1

Nötskrika?

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
0

Aha! Stormfågel. 👍😃

[VSK]
6
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst är det så 👍

[VSK]
0

Albatross är den fågel som har störst vingspann av alla fåglar. Upp till 3.2 meter har jag för mig de sa på tv.

Carmarino
0

#17 Ja, och den hör till stormfåglarna. 🙂

Sabah
0

Vacker fågel med hemskt läte!

💖🧡💛💚💙💜

[VSK]
0

🙂

Jag har ju tinnitus nästan hela tiden i ena örat så jag slapp höra lätet 😎

Vixxen
0

Trodde på Fladdervinge! 😃

[VSK]
0

😂

Sabah
0

Så tinnitus har sina fördelar 😉

💖🧡💛💚💙💜

[VSK]
0

Ha Ha, jag men ytterst sällan det är en fördel.