Mina foton iFokus

Mina foton

Etikett: sport
LĂ€st 550 ggr
[VSK]
3

Transparent

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

NN var totalt osynlig idag đŸ™‚

Tarotstollan
0

😃Det var en kul bild!

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Carmarino
0

Var spelaren som syns sĂ„ dĂ„lig att han fick smisk i baken? 😉

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

[VSK]
0

Ja men eller hur đŸ˜ƒ

Bandyklubban Ă€r inte inklistrad kan jag avslöja. Bilden 100% Ă€kta. SĂ„, hur gick det till? đŸ˜‰

Carmarino
0

#3 misstĂ€nker att nĂ„gon tappat klubban i hastigheten, och att den lyckades hamna precis rĂ€tt. 🙂

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

[VSK]
0

Du menar att Kalix blev sĂ„ förbannade av att de lĂ„g under? đŸ˜ƒ

NĂ€stan rĂ€tt, men bara nĂ€stan đŸ™‚

Carmarino
0

#5 Kan ju inte se vem som kastade klubban, sĂ„ det kan ju ha varit en VSK:are som ville hjĂ€lpa kompisen sĂ„ att han trĂ€ffade bollen ordentligt. 🙂

[Jimmy.L]
0

Osynlig spelare pÄ planen.

[VSK]
0

Du menar att de trĂ€nar pĂ„ kast med liten klubba đŸ˜ź

Ja minst en iaf för det finns det ju fotobevis pĂ„ đŸ€Šâ€â™‚

Det var en Kalixspelare som gjorde en hakning, dÀrav klubban i luften eftersom Kalixspelaren ej orkade hÄlla kvar klubban i handen. Kalixspelaren fick 10 minuter pÄ botbÀnken för detta dÄ det inte Àr tillÄtet med hakning i bandy.

Carmarino
0

#8 SĂ„ liten Ă€r vĂ€l inte klubban. 😉

[VSK]
0

NĂ€ men den Ă€r ju nĂ€rmare kameran Ă€n spelaren sĂ„ dĂ€rför sĂ„ ser den större ut đŸ™‚

Carmarino
0

Det ser i alla fall ut som om den Ă€r pĂ„ vĂ€g att smĂ€lla till spelaren i baken. 🙂

[VSK]
0

🙂

kamera0710
0

Osynlige mannen!

[VSK]
1

Kanske var jag, ett av alla mina alias đŸ˜ƒ