Mina foton iFokus

Mina foton

Etikettbyggnader
Läst 2308 ggr
InkedUp
5

Halmstad Stadsbibliotek

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halmstads stadsbibliotek som för några år sedan hamnade på plats 8 på  "25 Incredible European Libraries ti visit before you die" på Buzzfeed.

===

[VSK]
1

Riktigt snygg byggnad samt bild.

Sparven88
1

Åh fina halmstad! Nog katten saknar jag min hemstad en smula! Cool bild! =)

[Jimmy.L]
1

Fantastisk fin bild.

Effie
1

Ooo…jag som samlar på bibliotek… men vad ska jag göra I Halmstad f ö?

Tjusig bild.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

InkedUp
0

Ja du, vad ska man göra här :) Fotografera och njuta av tillvaron typ :) 

Tack alla för era kommentarer :)

Carmarino
0

Effie det finns massor att göra i Halmstad. Det är en mysig stad.

Har varit där rätt mycket, men kan faktiskt inte minnas att jag varit på biblioteket. Vet säkert att jag i alla fall aldrig har sett det på kvällen. Riktigt tjusigt är det när det speglar sig i Nissan. (För det är det väl?)

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Sparven88
0

#6 japp! Det är Nissan! :)

Marr
1

Vackra Halmstad & ett otroligt tjusigt bibliotek och hemskt vacker bild!

Där befann jag mig en tid i en "Boutiqe" på Storgatan.  Höll på att bli Halmstadsbo. Har inte varit där sedan -89 så har tack vare denna tråden googlat runt. Hemskt mycket förändringar såklart. Bodde på Brogatan där Lasse Åberg i en konstbutik intill, visade sina Musse Pigg alster bl.a…

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*