Läckra bilder.
Thx 🙂
Riktigt fina bilder!
Tack Chakra 🙂
Även om jag inte tycker om snö, is och kyla, så är det något visst med isformationer i solsken. Naturens egna konstverk. Så bra att du fotograferade dem, så att jag slipper ge mig ut och frysa. 😃
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#0 Riktigt fina bilder! 👍
Nä nu slipper du för det blåser kallt då isen kyler ned luften 🙂
Tack. Bilderna är en kopia på mitt senaste EKG 😎
#9 Jo, jag vet. Alla skåningar känner till att när det blåser så blir det mycket kallare, särskilt när isen ligger i ett tunt, osynligt lager på vägarna. 😃
Imorse var det så kallt och blåsigt att bägge katterna bara stod och sniffade i dörröppningen till balkongen. Sedan vände de tvärt och gick in igen. Annars gillar de att sitta och spana på balkongen en stund. Termometern visade på +0,5°, men blåsten gjorde att det kändes som minst -5°.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Luftfuktigheten kan vara riktigt jobbig. Själv föredrar jag en luft som är som min humor 🙂
#11 Vill nog ha luften aningen mindre torr än så. 😃
😃👍
Vackert!
Tack 🙂