God Jul! Hoppas ni är mätta och fått fina julklappar.
God fortsättning.
God jul och god fortsättning.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
God Jul och god fortsättning 🙂
Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga 🌺
God fortsättning! I det närmaste noll julklappar bland oss vuxna, däremot till barnen i släkten. Ganska skönt!
#5 Vackert!
Jag säger som NN om bild #5 vackert (men brukar oftast skriva tjusigt).
Det bidde inte många julklappar här heller. Det är inte det som är "grejen" utan det är ju att man träffas och umgås. Julklapp och god mat är enbart bonus för min del.
#6 och #8 Samma hos oss, även om vi vuxna ger varandra en eller två inte alltför dyra julklappar. Nu finns det bara ett barn i familjen (än så länge), så det blev inte direkt något berg av julklappar.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Är det jag på fönsterbrädan? 🙂
#10 Jomen visst är det det. 🙂
Vet jag väl 😃
Och bocken är jag då. 😃
Ha Ha Ha 😃
#13 Det var du som sa det… 😃
Jag är Stenbock.
#16 Du var ju tomte sa du. 🙂
Och jag är bocken hemma hos Carmarino. 😃
Nu luktar här julglögg ☝️
😂
#18 Den bocken som är på fotot är inte min. Den finns hemma hos min bror. 😃
Ha Ha Ha 😃
Jimmy.L du befann dig vid fel julgran i år 😛
#21 Sa aldrig jag var bocken på bilden så det är lugnt. 😃
😡😭
Önskar dig och alla andra detsamma.
Tack för presenten 🙂
#24 Önskar dig detsamma. 🍸
#24 Vilken fin bild - den borde platsa i vår lilla jultävlingstråd också! 👍
Ja jag håller med till 100%.