Bildkedjan 8
Då bildkedjan 7 börjar bli lång så fortsätter vi här.
Det är en bild på bokstaven k som gäller vid nästa bildinlägg.
Matchakakor
l'm back
Trodde det var gigantiska pennflöten först 😃
#11 Går säker meta val med dom. 🙂
😃
#10 Man använder Nobelkrok till dom här flötena.
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
Nobelkrok :-D
Fjärilshuset?
#21 Tropicarium Kolmården.
Okidoki..
#20 Läckert. Är visserligen ingen ichthyolog, men jag tycker om att titta på akvarier. De brukar vara vackra. I synnerhet när det är "färgsatt" som det här.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Vilka otroliga bilder ni visar 👍
Såna där små elakingar som är så otroligt envisa utav sig.
#39 Jo sticker som 😈 och gör ont som .😈..
Tycker mest de småbränns lite, men det beror nog på vart man blir biten kanske. Vet inte vad det är för fel på mina ben (shorts) men de små rackarna verkar iaf gilla de 😃
#38 Är det där en handbroms🤔
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
#43 Jo den fick en handpåläggning därav att den ser lite omtöcknad ut. 😇
Lättare att fota odjuren när dom är stilla. 😂
😃
Jösses så stor påfågel.
#54 Ja, han var maffig. Han var också rätt villig att visa upp sin praktfulla fjäderdräkt, så jag lyckades få några bilder i rätt vinkel - och några bakifrån. 🙂Har inte kollat på bilderna på länge, men de var rätt fina så jag får nog göra en egen tråd om honom.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Det tycker jag. 👍
😮
#90 Haha.
#102 Den efterrätten önskar jag att jag hade framför mig nu. 🙂
Dit skulle jag vilja åka nån gång.
#108 Ja det är ett trevligt litet museum, har man tur så är Lasse Åberg där.
🙂
#120 Väldigt "dramatisk" himmel, och mycket vacker bild. Tror att det är sådant väder som meteorologerna gillar. Vad jag hört så tycker de ju att solsken och blå himmel är det tristaste väder som finns. 🙂
#124 Ja, vid stabila högtryck är det enklare att göra prognoser så det stämmer nog.
Då denna tråd börjar bli lång så fortsätter vi i bildkedjan 9.
Tråden låses.