Ingen VM-bana det där va? 😃
Nä inte direkt😃Numera är det ju Bowling!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
(Tack VSK….denna härliga idén med bildkedjan är fantastiskt!!)👍
Värmland"
Ja visst är den 🙂
Hallå - låt inte tråden försvinna….. I helgen har väl alla haft tid att fota mycket!
Jösses vilken häftig rustning. 👍
Yes! Från Prag - och det fanns fler märkliga såna. Vi undrade om de var "på riktigt" eller bara för uppvisning.
#31 Så det var så det hette. 👍
🙂
Ja de är läckra.
Jag var inte så långt ifrån en sån kärra på den tiden man hade "rägers". Minns inte varför det aldrig blev nån affär av. Idag hade det varit gött med en sån kärra.
Ska det vara o eller v? Kan inte hitta någon bild på k bland de senaste, så var kommer klaffbron ifrån? 
Jag kör på v - Varning
Visst är det snällt av polisen att varna tjuvarna för lämna värdeföremål synliga i bilen. 😃
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Ahh sorry, bild #51 dök upp medans jag letade bilder i datorn.
#55 Snygg klaffbro i alla fall. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
🙂
Lite halvrolig stil när man aldrig sett liknande.
Tittar man på fågeln högst upp så förstår jag inte hur de kan hålla balansen, men man luras sig på benen kontra grenens lutning tror jag.
Blev sugen på en räksmörgås, då jag såg bilden på minnesstenen😉
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
Mäktig skapelse.
Tjusig kvällsbild. Nog tusan glöder det allt 🙂
#95 Ja, den här sensommaren har bjudit på ovanligt många fina solnedgångar tycker jag. (Solen har ju trots allt visat sig ibland…)
Du var snabbare än mig nu med öde. -hade tänkt fota min plånbok 😃
😂
Värmland"
😛
Där sitter jag och drar timmer 🙂
#115 Ja, ända tills det ringer. Då vaknar han och säger något sömnigt. Minns inte vad, men det är totalt fem olika fraser på engelska. Har man inte svarat efter fem signaler så somnar han om. 🙂
Det var lite smått komiskt/makabert när jag köpte den. Det var nämligen sista exemplaret och det hade stått i fönstret som visningsexemplar. Någon gång under den tiden så hade ett av öronen försvunnit, så jag sa till dem i butiken att om de hittade det saknade örat så kunde de skicka det i ett brev till mig. Tur ingen hörde när jag sa det, för det kunde lätt misstolkas. 😃 (Som synes på bilden så hittades aldrig örat.)
Har man inte svarat efter fem signaler så somnar han om
Ha ha det va mig en schysst uppväckare😃
#117 Ja, det är ju Långben vi pratar om. 😂
Då denna tråd börjar bli lång så fortsätter vi i bildkedjan 8.
Tråden låses.