Vår vän Leffe är död
En kär vän och Medarbetare har ikväll avlidit efter en tids hemska komplikationer.
Leffe är för mig och många andra Mr iFokus. Han hade många järn i elden och iFokus var hans andra hem. Han gillade även att fotogradera samt hålla på med sina hemsidor.
Han kommer för evigt vara saknad. Det kommer kännas väldigt konstigt och tomt utan han.
Vila i frid min vän.
Tack för allt stöd du gett mig DesK… Tack.
Mitt i bedrövelsen kunde jag inte låta bli att le när jag kollade Leffes sista bildtråd här. Glimten i ögat - det är så jag vill minnas honom. 🙂 (Lägg märke till bildtexten - en punkt, inget mer. Idag känns det symboliskt…)
Tack för den och för andra bilder, och tack för den här tiden, Leffe!
Så tråkigt att höra. Vila i frid Leffe.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Det är så vi skall minnas Leffe. Tack för länken.

Detta är fruktansvärt sorgligt. En förlust som inte ens går att beskriva. Det blir tomt utan Leffe.
Beklagar sorgen.
Vila i Frid Leffe
Vila i frid Leffe. Du kommer att vara saknad!🌺
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Ja det blir tomt här utan Leffe, vila i frid.
Leffe du är så saknad & Tack för allt du gett oss!❤️🌺✨
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Sov i ro🌺
Kände inte Leffe, men uppskattade mycket hans inlägg och hans fina foton. ❤️🌺🌈🌛
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Vila i frid Leffe.
Saknad. 🌺☀️🐱
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Såg fint ut.
Det var en mycket fin och värdig begravning
/Désirée
#17 #19 Tack för att ni delade med er!🌺
Säger också TACK för att ni delar med oss! 🌺
Vila i frid, Leffe.
Jag förstår det var en fin begravning, sorgsam men ljus vacker bild. Jag tycker att bukettbanden längst fram har fått ett "speciellt ljus".✨❤️
Tack Desk & Vsk för ni delar, kram till er!🌺🌺
Så fint. Vila i frid Leffe.🌺
Än en gång: vila i frid Leffe!
Mycket tråkigt!
Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.
Så vackert. Tack för att ni delar med er.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Leffes familj har lagt ut nedanstående text och bilder på Facebook och önskar att vi lägger den på våra sajter här på iFokus.
Kära Vänner till både Leif och oss. Vi har i dagarna skickat ut tack-kort till många av Er där vi tackar er det allra varmaste för deltagandet i vår stora sorg. Några till kort är på väg. Tyvärr har jag inte lyckats hitta adresser till Er alla så Ni som inte får kort i brevlådan vill vi alla i Leifs familj passa på att tacka här. Ni som har iFokus får väldigt gärna lägga ut denna tack-text på Era olika sidor.
Det är viktigt för oss att vårt TACK kommer fram till Er alla. Ni har alla betytt så enormt mycket för Leif och Ni har alla kommit att betyda så oerhört mycket även för oss. Tack ALLA från djupet av våra hjärtan.
Mamma Barbro, Syster Gun med sönerna Pierre och Magnus och Pierres fru Wei, Syster Ann med sambo Anders och sönerna Niklas och Jimmy, Niklas fästmö Caroline och Jimmys fästmö Sandra, bror Jack med fästmö Katia. TACK! <3
❤️🌈🌺
🌺
Han är verkligen saknad.
Ja nåt sånt fruktansvärt.
Ja, det är tomt här inne på iFokus utan Leffe!❤️
Nu när vi har följt OS på Sport iFokus så väntade man sig nästan att det skulle finnas något inlägg där från Leffe när man scrollade ner i tråden…
😕