Tjusiga dörrar.
Inte i mitt hus, tyvärr. 🙂 Från Louvren.
Träningsmatch i klättring? 😃
#16 Haha typ, första träningsmatchen på Stadshagen var alltid massa fyrverkerier och bengaler på den tiden.
🙂👍
Bara välja något på D eller N…😉
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Åhh vad fint träd ser ut som Hassel, Carpinus.
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
#32 Ja, det är ett vackert och märkligt träd! Under mina besök i Göteborgs Botaniska Trädgård har jag lärt mig att det finns människor som gjort det till en tradition att årligen besöka Botaniska den korta period när trädet vecklat ut sina vita näsdukar. Jag själv har varit där i samma syfte de två senaste åren, så jag hör väl också till de förtrollade nu… 😉
Näsduksträd skulle jag behöva nu *atjooo*
#40 En sådan svart bakelittelefon hade vi när jag var barn - med vev också. 😃(Tycker det ser ut som om det är en liten vev på sidan av telefonen på bilden.)
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
De två till höger har man haft.. Fast inte i träimmitation.
#42 Jo dom med har man varit bekant med.
Måste sticka in med en liten kul berättelse. En liten tjej kom hem med kompisar. De tittade på en telefon liknande den grå och frågade "vad är det där" ? Det är dagens barn /ungdom 🙂
Sorg är kärlek som blivit hemlös
😂
Vilken fin hund du har Marr 🙂
Åh, är det en sheeba?
Kul bild 🙂
#71 Det är en Koltrast hona. 😎 Men den är Nationalfågel!
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
😂
Å-fasen…
Då får jag ta och döpa om den bilden då så att jag vet sen vad det är jag fotar för nåt 🙂
Och vad betyder nationalfågel i det här fallet då?
👍
(jag har insett att mitt bildbibliotek måste utökas rejält) 🙂
#88 Jag är jätteglad över att få användning för alla mina "bra att ha men vad skall jag göra med dem"-bilder.
Perfekt tillfälle att visa dina bra-att-ha-bilder 🙂