Annons:
Etikettövrigt
Läst 355 ggr
Mooniq
2019-08-13 14:57

Foto på annat än papper

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Testade att skicka efter muggar på två olika företag. Ena paketet landade idag och muggarna är jättefina, tycker jag. Vistaprint har massa kul saker att printa foton på och jag var ju bara "tvungen"att testa 😃. Väntar det andra paketet från Icafoto/photobox - där hittade jag emaljmuggar, så får vi se vad fotoklubben tycker om dessa - kanske en grej att sälja till nästa sommarutställningar.. 

Har nån mer skickat efter utskrift på nåt annat än fotopapper? visa gärna.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Carmarino
2019-08-13 15:04
#1

Har också skickat efter en mugg med foto på. Gjorde ett collage av kattbilder till en mugg som jag gav till min mor. När hon dog så tog jag hem den till mig, så nu har jag den. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Mooniq
2019-08-13 15:09
#2

#1 Carmarino - de muggarna jag väntar hem har kattmotiv. Har ett kul kort på mina förra katt - superförvånad så det har jag printat och på andra muggen är det 2 foton från Lysekil. Handdisk förvisso men verkar vara bra kvalité.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Carmarino
2019-08-13 15:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#3

#2 Vet inte om det är handdisk på muggen jag har, men eftersom varken min mor eller jag hade/har diskmaskin så har jag aldrig behövt fundera på det. 🙂

Minns inte var jag köpte den, men det kan ha varit på ICA Foto.

Försökte fotografera den, men det var inte lätt eftersom den dels är så blank att allting speglas i bilderna och den dels har bilder hela vägen runt om. Så det blev tre foton, och kvaliteten är inte jättehög precis.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Mooniq
2019-08-13 15:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#3 Carmarino - underbar mugg!! härligt personlig. 

Här är bilden jag har på ena muggen som jag väntar på. Lite beskuren så man bara ser ansiktet.. och med texten " Hörde jag fika? ".

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Carmarino
2019-08-13 16:06
#5

#4 Tack. Det är både mina, min mors och min brors katter med på muggen. 🙂

Härligt bild på din katt. Det blir säkert en snackis när du dukar med den muggen. Glöm inte att visa bild på den när du fått den. Tror inte det fanns emaljmuggar att välja när jag beställde min, så det blir spännande att se hur den blir.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

beem
2019-08-13 16:06
#6

Så rolig ide. Spännande att se när du kan jämföra från olika lev.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
[Jimmy.L]
2019-08-13 16:15
#7

Det har jag inte provat.

Carmarino
2019-08-13 16:24
#8

#7 Det är lätt att göra. Såg att det just nu är rabatt på muggarna hos ICA Foto, så vill du testa är det läge att göra det nu. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JMW
2019-08-13 16:26
#9

Jag har också muggar men kan inte visa just nu. Mobilen har gjort sitt och jag väntar på en ny. Jag gjorde mina på Vistaprint där jag också köpt visitkort, adressetiketter och lite annat.

www.vistaprint.se

beem
2019-08-13 17:21
#10

#8 Det missade jag. Ska kolla mer då. Tack för tipset.

https://foto.ica.se/foto-butik/fotopresenter/fotomuggar


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Mooniq
2019-08-15 18:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#11

Så kom mina plåt/emaljmuggar. Supermysiga måste jag säga. Jättenöjd med trycket oxå.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[Jimmy.L]
2019-08-15 18:35
#12

Mycket fina blev dom.

Carmarino
2019-08-16 10:28
#13

Jättefina. Blir nästan sugen på att beställa, trots att jag har alldeles för många muggar redan. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Mooniq
2019-08-16 10:39
#14

Jag har rensat ut muggar o ställt på jobbet. Ska beställa 4 till mig själv och sen beställa några som jag ska ha med på fotoutställningen nästa gång. Till nästa sommar skulle det nog vara roligt med lite andra fotoprylar än just bara tavlor.  Man kan ju printa på pussel, kortlekar, spel, kylskåpsmagneter och massa annat kul.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Carmarino
2019-08-16 10:43
#15

Har inget jobb jag kan ställa muggar på, plus att jag faktiskt vill ha dem kvar själv. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

beem
2019-08-16 12:15
#16

Så fina de blev.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Upp till toppen
Annons: