Misslyckade bilder

Misslyckade bilder 4

2019-07-27 19:20 #0 av: Carmarino

Ny tråd eftersom trean blev för lång. Trean finns här.

Försökte fotografera en vacker soluppgång. Ni ser väl att det är en väg med på bilden? Nåja gatlyktorna syns åtminstone. Skrattar

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-07-27 19:38 #1 av: Jimmy.L

Tjusiga gatlampor. Lipar

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm Göta Kanal

Anmäl
2019-07-27 20:19 #2 av: GIKmio

En bild på minnesstenen av  Lars Magnus Ericsson.. Mobilkameran var sliten och det blev ingen vidare bild. Suddigt och eländigt utan någon skärpa. Nej, den bilden var jag icke nöjd med. Lars Magnus, du skulle ha instiftat bättre mobiltelefoner Skrattar

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2019-07-27 20:32 #3 av: Sabah

Fotade denna vackra insekt, fick dessvärre med nåt finger.. går ju inte beskära då det kom så nära huvudmotivet ☹️

♥️♥️♥️ Se på allt i livet med kärlek och se det goda i allt som sker! ♥️♥️♥️
Anmäl
2019-07-27 20:34 #4 av: Jimmy.L

Det blev flera dåliga bilder igår börjar med denna där bunkerbåtarna blev totalt misslyckade.

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm Göta Kanal

Anmäl
2019-07-27 20:37 #5 av: Jimmy.L

Försökte få SL:s pendelbåt på bild. Den blev vitare än snö. 

Anmäl
2019-07-28 00:21 #6 av: Tarotstollan

#0. Snarare en ovanligt stark gatlampa! Du tog kortet precis när den exploderade!Tummen upp

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-07-28 12:02 #7 av: Carmarino

#6 Gapskrattar

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-08-03 16:59 #8 av: Jimmy.L

Stressa och fota är inte bra då blir det där efter. 

Anmäl
2019-08-10 21:22 #9 av: Jimmy.L

Vet inte vad som hände första bilden med karolinerna som skjuter blev okej men när ryssarna sköt då blev det suddigt.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.