Dagens fotorunda

Grebbestad, lunchpromenad

2019-01-11 15:28 #0 av: Mooniq

Jag  mötte upp en kompis i Grebbestad och vi gick en promenad till Tanumsstrand och åt lunch och sen tillbaka till samhället. Här lite bilder från dagen. Havet e helt bligg, ingen vind och ca 5 plusgrader i luften. Perfekt gåväder. 

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-01-11 15:54 #1 av: Jimmy.L

Det ser härligt ut. 

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2019-01-11 17:01 #2 av: Sabah

Vackra bilder! 😊

♥️♥️♥️ Se på allt i livet med kärlek och se det goda i allt som sker! ♥️♥️♥️
Anmäl
2019-01-11 23:10 #3 av: Skeppskatten Dina

Jättefina bilder! Det är nästan så att man önskade att båten låg i vattnet när det är så vackert. Glad

Kramar Elisabeth och Dina Katt

Anmäl
2019-01-12 06:53 #4 av: VSK

Vilket fint område.

Visst ligger väl Grebbestad typ mellan GTB och Oslo nåt sånt? (vill inte kolla på kartan). Om så är fallet så har jag varit där som barn Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. 
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl
2019-01-12 07:32 #5 av: Mooniq

#4 VSK - Grebbestad ligger utefter kusten strax under Strömstad som ligger nära Norge - ja. 

Jag skyr småsamhällena på sommaren, för jag gillar inte när det är mycket folk runt mig men denna årstiden kan man hitta fina dagar och det är vackert, vädret var snällt så inte ens råkallt. 

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-01-12 08:01 #6 av: VSK

Ja men då har jag varit där Glad

Vad det där (eller i krokarna) de har/hade nån känd badplats väl. Vill minnas nån brygga samt att man trampade på krabbor konstant när man gick i vattnet. Är några år sen detta men jag minns mer om det än vad jag åt igår Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. 
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.