Annons:
Etikettövrigt
Läst 535 ggr
Mooniq
12/5/18, 8:34 PM

Mysbilder i vintermörkret

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni nån mysbild? Jag älskar levaden ljus och just nu är det Woodwick som sprakar. I bakgrunden så jobbar kaminen - den har fått mååånga pluspoäng sen jag flyttade till stugan. En liten stuga jag hyr, lite ute på landet. Kallt ute, varmt inne. 

Fyll på med era mysbilder.  🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Carmarino
12/6/18, 12:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tycker det är så mysigt när de levande ljusen i granen är tända - och varmt blir det också. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

kamera0710
12/6/18, 2:28 PM
#2

Levande ljus i granen tror jag inte jag vill prova…

Mooniq
12/6/18, 3:31 PM
#3

När jag var liten tös så hade våra grannar levande ljus i granen och vi ungar satt still i soffan. Otroligt vackert ljus men yviga rörelser var inte tillåtna. 😍

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Carmarino
12/6/18, 3:56 PM
#4

#2 Nej, det är ju valfritt. Rekommenderar det absolut inte i en plastgran. 😉


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
12/6/18, 3:58 PM
#5

#3 Ja, det gäller att sitta stilla och titta. Man kan inte fara runt och leva rövare. Fast vi har alltid haft levande ljus i granen, även när vi var små. Vi fick helt enkelt lära oss att inte gå för nära granen när ljusen var tända.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: