Annons:
Etikettövrigt
Läst 571 ggr
Mooniq
2018-10-08 18:57

Fler udda hobbys?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Jag har ju bara min mobilkamera men den är med mig överallt. Det är fortfarande skillnad på mobilfoto och proffskamera - med proffsfolk bakom knapparna. 

Har ni fler hobbys? Jag har kanske en udda en - jag älskar dofter/parfymer. Inte att samla  på utan att få känna dem. Under 15 år så har jag bytt, köpt & sålt parfymer just för att få uppleva dem - och jag har hittat likasinnade på facebook i flera grupper. Berätta om era andra hobbys - kanske finns det fler roliga, okända och roliga hobbys att få upp ögonen för.  Några mobilkort på några av mina favoriter.

Lägg till foton på era hobbys - kul att läsa och se 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
[VSK]
2018-10-08 19:11
#1

Det fina med en mobilkamera är ju att den typ alltid är med 🙂

Fiskade ganska mkt förr innan hälsan blev alltför dålig, så idag är det bara foto och bandy som är mina stora intressen. Kombinerar ju foto med hälsa och motion.

Draken
2018-10-09 07:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#2

Knäpper mestadels kort med mobilkameran, men ibland plockar jag fram systemkameran och knäpper lite "finare" kort.

Annars är mina intressen mina akvarium  och terrarium :)

(Bilder under är 2 av terrarierna och två av akvariumen)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Jimmy.L]
2018-10-09 08:35
#3

#2 Spindlar i terrariumet?

Mooniq
2018-10-09 19:49
#4

#2 Rovfisk - vackert med akvarium, min ena bror hade saltvattenakvarium ett par år. otroligt fina fiskar och växter, dock inget jag känner sug efter att börja med. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Draken
2018-10-10 10:32
#5

#3 Nej huuu….avskyr spindlar sedan barnsben, det är Leopardgecko ödlor i terrarierna 🙂

#4 Har haft akvarium i över 30 år nu, har även haft saltvatten och det är otroligt vackert. Men nu har jag bara sötvatten, saltkaret kraschade, och jag hade varken ork eller lust att bygga upp det igen. 😊

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: