Fåglar

Lyckades faktiskt

2018-09-19 19:53 #0 av: VSK

Få fota skäggmesen oxå men då tyvärr på alldeles för långt avstånd, men jag fick iaf med den på bild Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-09-19 19:58 #1 av: Carmarino

Man kan ju åtminstone se att det är en fågel, och om man vet hur skäggmesar ser ut så kan man säkert se att det är en sådan också. Tummen upp

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-09-19 19:59 #2 av: VSK

Dunboll funkar ju att säga om inte annat Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-09-19 20:00 #3 av: Carmarino

#2 Ja, eller pjodd. Skrattar

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-09-19 20:12 #4 av: VSK

Den här mötte jag på väg när jag skulle tillbaka till bilen. 

Anmäl
2018-09-20 05:54 #5 av: kamera0710

Kul, jag såg inga skäggmesar alls vid mitt senaste besök.

Anmäl
2018-09-20 07:14 #6 av: VSK

Va flera som såg 8 st samtidigt, men de går på spången och käkar frö sa det till mig. Nån hade sett nån i ett vasstrå (sån bild man vill ha). Vissa av de (skådare/fotograf) var så pass nära som några meter från skäggmesarna men dessa personer hade ju inget intresse av att fota de. Typiskt va Storgråter

Åker jag dit i dagarna så skall jag prova ny taktik gällande skäggmesarna och det är att bara sitta ned vid en bänk och vänta. Går man runt och letar så kanske man skrämmer de. Är man stilla så kan skäggisarna komma väldigt nära (som jag skrev ovan). 

Anmäl
2018-09-20 07:16 #7 av: Jimmy.L

Söt liten rackare. 

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Det pågår koordinerad spam på iFokus riktad mot Debatt

Anmäl
2018-09-20 07:45 #8 av: VSK

Befjädrad pingisboll Glad

Anmäl
2018-09-20 09:54 #9 av: Carmarino

#4 Jättesöt, men hoppas att inte den också letade efter skäggmesarna. FörskräcktSkämtar

Anmäl
2018-09-20 09:58 #10 av: Taggeman

#6 Mata pjoddarna  när du sitter o väntar så kommer dom nog nära. Glad

><> ><> ><> ><> ><> (^I^)><> ><> ><> <>< <><

Anmäl
2018-09-20 10:02 #11 av: VSK

Den satt faktiskt på staketet bredvid gömslet när jag kom fram dit. Fin utsikt där antar jag Lyssnar på musik

Får slita med mig en säck med fågelfrön nästa gång jag åker dit Skrattar

Anmäl
2018-09-21 21:23 #12 av: Skeppskatten Dina

#0 Visste inte ens att det fanns en fågel som heter skäggmes. Tummen upp
#4 Söt katt! 
Glad

Kramar Elisabeth och Dina Katt

Anmäl
2018-09-21 21:43 #13 av: VSK

Finns många mesar. Suddmes är nog den vanligaste fotograferade fågeln Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.